Navigasi generasi baru


pix_gal0

MULAKAN destinasi anda dan serahkan navigasi keseluruhan perjalanan sama ada jauh atau dekat kepada produk Garmin terbaru iaitu nuvi 40LM. 


Mengapa nuvi 40LM boleh menjadi pilihan penggemar gajet Sistem Penentu Kedudukan (GPS). Ini kerana skrin sesentuh bersaiz 4.3 inci dan menyediakan maklumat tepat berkaitan selekoh demi selekoh berdasarkan sebutan nama jalan yang dikeluarkan menerusi skrinnya. Lebih menarik, pembeli diberikan kemas kini peta seumur hidup. 

Nuvi 40LM dimuatkan dengan tiga jenis peta iaitu City Navigator Navteq, Malsingmaps dan Malfreemaps. Kesemua peta ini boleh dikemas kini secara percuma dengan melayari laman web www.garmin.com.my



Nuvi 40LM akan menyambut anda dengan dua pilihan mudah: “Where To?” dan “View Map”.


Sentuh skrin untuk mencari alamat dan perkhidmatan serta mendapatkan panduan bagi mencari destinasi dengan bantuan suara, arahan selekoh demi selekoh dan nama jalan.


Ketika memandu, nuvi 40LM mempamerkan penunjuk had laju bagi membantu anda memandu pada kelajuan yang sepatutnya ketika melalui kebanyakan jalan-jalan utama. 
Jangan bimbang jika ingin mengetahui lokasi terkini kerana dengan pengesan kecemasan “Where Am I?” dengan menekan ikon kereta di atas skrin, pengguna akan dapat tahu kedudukan balai polis dan hospital terdekat dengan pantas. 


Bukan itu saja, berjuta-juta lokasi kegemaran atau Point of Interest (POI) sudah dimuatkan dalam nuvi 40LM dan memberi peluang kepada anda untuk menambah sendiri.


Selain itu, kemas kini peta seumur hidup, pemilik GPS ini akan sering mendapat peta paling terkini dan terbaru, POI dan maklumat navigasi di hujung cari. 


Kemas kini peta boleh dimuat turun sehingga empat kali setahun tanpa sebarang caj atau yuran kemas kini dan tiada tarikh luput.


Pada harga sangat berpatutan iaitu RM445 bagi satu unit nuvi 40LM, pengguna tidak perlu berfikir panjang untuk memiliknya.


Dalam pada itu, pengguna tidak perlu meneka lorong mana yang perlu diambil ketika menghampiri selekoh atau simpang. Nuvi 40LM menyediakan pilihan kawasan bandar, maklumat lorong dengan gambar asal simpang bagi memudahkan anda mengambil lorong yang betul ketika menghampiri atau keluar selekoh atau melalui persimpangan yang tidak biasa dilalui serta meneruskan perjalanan tanpa rasa bimbang.


Nuvi 40LM juga memaparkan gambar sebenar jalan dan simpang sepanjang perjalanan dengan anak panah yang menunjukkan lorong betul untuk navigasi pemandu.


Jika berminat, hubungi Aeco Technologies (M) Sdn Bhd di talian 03-92858062 atau Eric Emir di 016-9208062.


INFO 

Ciri-ciri utama:



- Maklumat terkini berkaitan jalan dan POI dengan kemas kini peta seumur hidup


- Paparan laluan menerusi skrin sesentuh bersaiz 4.3 inci


- Pencarian alamat untuk berjuta-juta POI


- Sebutan nama jalan 


- Tahu lorong anda sebelum terlambat dengan maklumat lorong bersama gambar asal simpang 


- Mengelak daripada disaman dengan penunjuk had laju


SPESIFIKASI 


DEMENSI UNIT, WXHXD:
12.4x7.9x1.8 SM


SAIZ PAPARAN, WXH:
9.7x5.8 SM; DIAG 10.9 SM


RESOLUSI PAPARAN, WXH:
480x272 PIKSEL 


JENIS PAPARAN:
WQVGA TFT 


BERAT 
148.0 GRAM 


BATERI:
LITHIUM-ION BOLEH CAJ SEMULA


JANGKA HAYAT BATERI:
SEHINGGA DUA JAM 


MEMORI:
2G NAND FLASH 


KAD DATA:
MICROSD 


PANDUAN LALUAN/KEGEMARAN/LOKASI:
1,000


BANTUAN SUARA:
ADA (SPEAKER DALAMAN)


TAMBAHAN:
PERALATAN STORAN USB SERASI DENGAN WINDOWS XP ATAU TERBARU DAN MAC OS X 10.4 ATAU TERBARU 


HARGA: 
RM445

Comments

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat