Lagi Kes Dera: Bapa Pijak Anak Sampai Mati




SAMUT KHOI: Seorang kanak-kanak lelaki berusia empat tahun dipukul sampai mati oleh bapa tirinya, menurut laporan, semalam.

Abang mangsa yang berusia lapan tahun berkata, dia ternampak bapa tiri mereka, Parinya Thonkaew sedang mengikat tangan adiknya dan memukulnya beberapa kali tanpa belas kasihan menggunakan kaki meja

Lelaki itu juga didapati menampar dan memijak badan mangsa.
Abang mangsa berkata, bapa tiri mereka mengugut untuk melakukan perkara yang sama terhadapnya sekiranya dia cuba memberitahu perkara dilakukannya itu kepada orang lain.

Ibu kanak-kanak lelaki itu, Panawadee Thongkaew berkata, dia membawa kedua-dua anaknya tinggal dengan suami barunya, Parinya, selepas dia dan bekas suaminya, Nattapong bercerai April lalu.

Ibu itu berkata, dia biasanya meninggalkan dua beradik itu bersama bapa tiri mereka setiap kali keluar rumah.



 

Namun begitu, beberapa hari lalu, dia pulang dan ternampak kesan lebam di badan anak lelaki bongsunya. Suaminya berkata, kanak-kanak itu terjatuh daripada tangga.

Keesokan harinya, suaminya menelefon memintanya pulang untuk membawa kanak-kanak itu ke hospital kerana dia mengalami kekejangan. Mangsa kemudian meninggal dunia di hospital.


Ibu bapa kanak-kanak itu kemudian melaporkan kematian anak mereka kepada polis melalui Yayasan Kanak-Kanak dan Wanita Paveena.


Polis berkata, mereka akan mendapatkan waran tangkap untuk menahan lelaki itu kerana menyerang sehingga menyebabkan kematian. - BP

  

 

Comments

  1. banyak idea tuan belog,, apa yg bapaknya pikir x tau la,,anak kecil pon x blh beza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Belogisam..and ya..ramai yang sakt jwa sebenarnya kat dunia ni, that's why tindakan dia orang tak masuk akal..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat