Breaking News

Monday, August 5, 2013

Alhamdulillah, Aisyah Selamat

Guru matematik rayu bantuan cari anak hilang
 Kisah Kehilangan Aisyah

Misteri kehilangan Wan Aisyah Wan Exzam, yang dipercayai diculik seorang lelaki, Sharizal Yusoff, terlerai apabila beliau yang dilaporkan hilang di sebuah Pasaraya di Rawang, sudah pun ditemui dalam keadaan selamat. 

Seorang wanita yang menghantar Aisyah ke balai polis Sungai Nibong, Pulau Pinang kira-kira pukul 11.30 pagi tadi berkata, anak lelakinya membawa kanak-kanak tersebut ke rumahnya di Teluk Kumbar pada pukul 5 pagi tadi. Beliau kemudiannnya meminta supaya kanak-kanak tersebut di hantar ke balai polis berhampiran.

p/s: Kes ni agak misteri. Mengapa dia bawa balik Aisyah ya? Nway berhati-hati semua waktu shopping. nanti ada kes hilang lagi.

1.  100 Hadiah 100 Hari
2. "Rahsia" Blog
3. Serious Menarik  
4. "Rugi" Tak Cuba    
5. Hanya Untuk Wanita 
6. Tawaran Hebat 2013 
7. Siapa Cepat Dia Dapat 
8. Jangan Lepaskan Peluang Ni

12 comments:

  1. alhamdulillah..jumpa balik...kesian dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuma macam misteri sikit cerita ni kan Aida...

      Delete
  2. alhamdulillah...ibu Aisyah tu je la yg tau kenapa kawan dia culik anak dia...mmm..jgn cepat sgt percaya pd org yg baru kenal..

    ReplyDelete
  3. ye la misteri. culik kat rawang.bawak balik penang. Rasanya dia tersilap kot. nak ambik budak lain terambik aisyah ni. memandangkan identitynya dah di ketahui...

    Allah gerak hati dia suh hantar balik budak tu. syukur tak di apa apa kan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. tapi itu lah.. memang afak misteri sikit cerita ni

    ReplyDelete
  5. apa motif dia culik adik aisyah hmmm

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah selamat..dr rawang ke png jauh tu

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah syukur.. comel sungguh budak tu. Nasib baik jumpa sblm raya.

    ReplyDelete
  8. Kalau tak jumpa menangis emak ayah dia ni...nak raya Raudzah

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah Aisyah selamat
    misteri juga kan..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah ... misteri itu mungkin akan terungkai ... kita tunggu jer

    ReplyDelete
  11. syukur adik aisyah selamat dan pulang ke pangkuan keluarganya..

    ReplyDelete

Designed By