Breaking News

Sunday, August 25, 2013

Diskaun 20% Untuk Pengguna Plus Sempena Merdeka

 http://1.bp.blogspot.com/-WUPsOfgWnuo/TWoj4QvfVMI/AAAAAAAAGCs/8DDAEtFwEOo/s400/IMG_2050.JPG
 Pengguna Lebuh Raya Plus

Diskaun 20% Untuk Pengguna Plus Sempena Merdeka

Berita baik untuk semua pengguna Lebuh Raya Plus. Sempena sambutan  Hari Kemerdekaan yang ke-56, semua  pengguna Plus yang menggunakan kad PLUSMiles, Touch 'n Go dan SmartTAG ketika membayar tol di lebuh raya kendalian Plus, berpeluang menikmati rebat tol sebanyak 20 peratus apabila membayar tol pada 31 Ogos.

Rebat berkenaan boleh dituntut di pusat-pusat khidmat pelanggan Plus apabila pengguna menambah nilai kad elektronik mereka bermula 16 Sept hingga 15 Dis. Tuntutan rebat tol selepas tempoh itu tidak akan diterima.

Tapi yang tak best Rebat ini tidak akan diberi kepada pengguna yang membayar tol di Plaza Tol Tanjung Kupang, Bukit Kayu Hitam, Bangunan Sultan Iskandar dan jambatan Pulau Pinang. So sabar ajelah ya pada pengguna lebuh raya ni ya..

6. Tawaran Menarik, Kena Cuba  

Credit: Sinar Online

11 comments:

  1. wah menarik ni, tapi tengah fikir2 nak ke mana yer masa merdeka ni guna highway PLUS...he he he...

    ReplyDelete
  2. Sikit sangat tu 20%...cubalah buat 50% ke bukan selalu pun

    ReplyDelete
  3. Macam tak ikhlas jer nak bagi...Kenapalah tak di beri terus potongan, huhu

    ReplyDelete
  4. wah betol ke ni . baru2 ni ja dok merungut pasal tol naik hrga . ^_^

    ReplyDelete
  5. wahhh ambil peluang jika di kawasan sane :)

    ReplyDelete
  6. tak ke mana-mana hari merdeka ni...

    ReplyDelete
  7. hah mst jammed lee..sume sibuk nk gune highway plus

    ReplyDelete
  8. Wah bagus tu.. tp sayangnya pada tarikh tu x tentu nk kemana2 luar dri kl. Plus mmg bijak berpromosi ni.. :)

    ReplyDelete
  9. mesti ramai orang yang keluar nanti.. masing2 dah beli kereta..

    ReplyDelete
  10. napelh dia xbt semua tol je ye??? pelik pula..

    ReplyDelete
  11. ermmm merdeka ni x cuti pjg lah hehehe

    ReplyDelete

Designed By