True Love: Kisah Norma and Gordon Yeager (S3)

True Love Does Exist
This photo of Norma and Gordon Yeager: 
Pasangan Bahagia Norma and Gordon Yeager

Kisah Norma and Gordon Yeager

Kisah True Love Does Exist sudah masuk siri ketiga. Kalau ada yang miss kisah-kisah sebelum ni, boleh baca kat sini, Kisah Ahmad & Fatima & Kisah Larry Swilling.

Siri ketiga True Love, menyingkap kisah Pasangan Norma dan Gordon Yeager yang telah berkahwin selama 72 tahun. Mereka telah dimasukkan ke hospital akibat kemalangan kereta pada bulan Oktober 2011 dan diletakkan bersama-sama dalam unit rawatan rapi. Biarpun kedua-duanya tenat, mereka sentiasa berpegangan tangan dan tidak mahu melepaskannya walaupun sesaat.  Menurut salah seorang anak pasangan tersebut, keduanya memang tidak pernah berpisah. Gordon selalu berkata  'Saya tidak boleh pergi selagi dia masih hidup. Saya terpaksa tinggal di sini untuk dia.' Dan Norma akan berkata perkara yang sama. 

 http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.965153!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/alg-gordon-norma-yeager-jpg.jpg
Saat Gembira

Itulah yang terjadi saat kematian mereka. Gordon meninggal dunia pada 15:38 pm. Walaubagaimanapun, monitor masih bergerak sehingga jam 4.48 pm, apabila Norma disahkan meninggal. Pergerakan tersebut disahkan mempunyai kaitan dengan denyutan nadi yang ada pada Norma yang menggengam erat tangannya sehingga saat akhir kematiannya. Pastinya kata-kata dan cinta mereka benar-benar tulus. It shows indeed.

Comments

  1. sweet :) fae pun nak cinta hati fae kekal hingga akhir hayat.. better til jannah ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa ALLAH..There's someone for you out there...

      Delete
  2. Cinta smpi ke hujung nyawa.. sedih, tp hakikat yg patut dicontohi oleh setiap pasangan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly Khir..Alhamdulillah kalau semua pasangan macam ni..

      Delete
  3. Ni baru betul cinta hingga ke hujung nyawa Raudzah hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat