Breaking News

Tuesday, September 3, 2013

Misteri "Wanita Psycho" Di Dataran Merdeka





Satu 'flash mob' yang dilakukan oleh sekumpukan aktivis pelajar bagi membantah kenaikan harga petrol akhirnya dikejutkan dengan tindakan seorang "wanita misteri" yang mula menanggalkan pakaiannya berhampiran dengan kumpulan itu di Dataran Merdeka.

Ketika kumpulan berkenaan melakukan piket sewaktu hujan lebat di sepanjang Jalan Parlimen pada pukul 5 petang Selasa, tiba-tiba seorang wanita berkepala botak, gempal memasuki ke dalam khalayak dan berada di tengah-tengah jalan.

Wanita itu kemudiannya mula menanggalkan pakaian dan menjerit kepada penunggang motosikal yang melalui kawasan itu sehingga mengejutkan sekumpulan penunjuk perasaan. Keadaan itu menyebabkan mereka terpaksa meletakkan sepanduk sehingga wanita itu meninggalkan kawasan berkenaan.

p/s: Aik dekat Malaysia pun ada jugak yang berani buat macam ni. Selalunya kat luar negara je...Harap-harap ini bukan kesan kenaikan harga minyak ya...Nanti ramai pulak yang "Out of Mind"

16 comments:

  1. Orang kurang siuman tu...saja nak glamour, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap-harap memang macam tulah BM..takut gak kan memang ada trend buat benda-benda macam ni kat oversea..

      Delete
  2. mencari publisiti tengah2 ramai org >.< singgah mengisi juga ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak publisiti ya..nad..nway thanks ya..

      Delete
  3. ahahahhaa.. lawak2,, msti dia igt depa tu tengah berpesta dia pon nak join skli la.
    :)

    ReplyDelete
  4. knapa la sampai buat macam tu.. malu je..

    ReplyDelete
  5. Hahaa.. kelalar pulak. Mcm2 hal :)

    ReplyDelete
  6. erkkk..pelik 2..rasanya kurang siuman kot =)

    ReplyDelete
  7. Yang syoknya lelaki lelaki keliling tulah dapat tengok wayang free!

    ReplyDelete
  8. Orang tu orang Malaysia ke? Memang berani mati ni.

    ReplyDelete

Designed By