Breaking News

Saturday, October 19, 2013

Lelaki Untuk Di Tampar Dan Di Ludah

Wuhan Man Sells “Shame” on Street: 10 RMB to Spit in His Face, 100 RMB to Slap Him
 Lelaki Untuk Di Tampar/Di Ludah

Lelaki untuk Di Tampar


Lelaki untuk di tampar dan di ludah. Wah apa citer ni...you all jangan panik ya..sebenarnya inilah satu lagi kisah Pelik tapi benar yang berlaku di negeri China. The Mother of all weird things..

Promosi istimewa ini dilakukan oleh seorang lelaki yang dikenali sebagai Qin yang berusia 28 tahun, di Jalan Wansongyuan di bandar Wuhan. Beliau membuat tiga tawaran istimewa kepada sapa-sapa yang berminat untuk menampar, meludah serta memaksanya untuk berlutut bagi satu jangkamasa yang ditetapkan.

Tamparan Wanita Bernilai RMB 100


Bagi mereka yang berminat untuk meludah Qin, bayaran RMB 10 dikenakan, Bagi yang ingin melihat beliau melutut dan "kow tow" mereka perlu membayar 20 RMB, manakala bagi yang ingin menampar beliau, bayaran sebanyak 100 RMB dikenakan. Walau bagaimanapun, meludah dan menampar hanya dibenarkan kepada  pelanggan wanita sahaja ya dan kuasa tamparan itu tidak boleh melebihi 3 kg. He..he..camne tu..

Tiada Pelanggan Sanggup Meludah Dan Menampar Qin 


Walaupun terdapat banyak ramai penonton di tempat kejadian, tiada siapa yang bersedia untuk menjadi "pelanggan " Qin. Ramai orang berpendapat Qin harus cuba untuk mencari pekerjaan yang lebih sesuai untuk mendapatkan wang, bukannya pekerjaan yang boleh menjatuhkan maruah beliau. Walau bagaimanapun, terdapat juga beberapa orang yang memuji keberanian Qin itu. Hmmm....Macam-macamlah they all ni...

20 comments:

  1. Replies
    1. Hai Fae..long time no see...lawakkan..dia orang ni macam-macam sebenarnya...

      Delete
  2. Replies
    1. he..he...ada jugak yang macam ni ya..

      Delete
  3. ish, mengarut.. sampai begitu sekali.. hihi

    ReplyDelete
  4. Macam2 lah... Hanya di negara China boleh ditemui

    ReplyDelete
  5. yg pelik2 selalu nya memang dari cina . kan ?

    ReplyDelete
  6. hmm..terdesak tak da duit gaknyer...

    ReplyDelete
  7. sanggup dia buat begitu kerana wang.. kasihan pun ada..

    ReplyDelete
  8. Assalam. Salam perkenal.

    Berbagai kaedah manusia mencari pendapatan ya - sudah ketentuan Tuhan

    ReplyDelete
  9. Assalam. Salam perkenal.

    Berbagai kaedah manusia mencari rezeki ya - mungkin keadaan mendesak rasanya.

    ReplyDelete
  10. susah nak susahkan diri lagi apalah

    ReplyDelete
  11. oeang sekarang nak dera diri sendiri kita kalau nak dera dri pikir 10 kali

    ReplyDelete
  12. ada juga org yg cam ni yer... no komen dah !

    ReplyDelete
  13. hahahah..mcm2 manusia ni kan...mcm2 idea nak dapatkan duit...

    ReplyDelete

Designed By