Breaking News

Wednesday, October 2, 2013

Ngeri: Kepala Abang Di Potong, DiSimpan Dalam Peti Pembeku

 
POLIS menunjukkan gergaji yang digunakan suspek untuk memotong abangnya.

Ngeri: Simpan Kepala Abang Dalam Peti Pembeku

Ngeri, akibat pergaduhan, kepala abang di potong dan disimpan dalam peti beku. Kejadian ngeri yang berlaku di Sepanyol tersebar apabila seorang seorang pemotong daging, Aurele Al-manza, 48, menyerah diri kepada polis dan mengaku memotong tubuh abangnya dan menyimpan cebisan daging mangsa dalam peti pembeku setahun yang lalu.

Mayat Dalam Peti Pembeku

Cebisan Daging Dan Makanan Segar

Semasa pemeriksaan di rumah lelaki tersebut, pihak polis menemui cebisan anggota mangsa dalam peti pembeku. Kepala dan beberapa anggota lain dibungkus rapi dan diletakkan bersama  makanan segar.

Aurele mendakwa membunuh abangnya, Olmas kerana mempertahankan diri. Beliau mendakwa abangnya, Osmas cuba menyerangnya dengan penukul ketika mereka bergaduh. Setelah dibunuh, beliau membungkus anggota badan yang dipotong termasuk kepala abangnya sebelum disimpan dalam peti pembeku.

p/s: Hmmm....Tekanan perasaan yang melampau

14 comments:

  1. Potong dan simpan...nasib baik xdi buang.

    ReplyDelete
  2. ouhhngerinyee..aduii dunia ohh duniaa..semakin ngeri

    ReplyDelete
  3. Cik Aya done following your blog . .
    Btw , aah . . mmg ngeri post nii . .
    Aya newbie bloggers . . Jemput2 lah dtg blog and continue to reading and support my blog :')
    http://nabilatulnadiah.blogspot.com/2013/10/oh-kidney-failure.html

    ReplyDelete
  4. Negara luar selalu dengar cerita mcm nikan Raudzah...

    ReplyDelete
  5. Nherinya.. apa yg didendamkan sgt tu?

    ReplyDelete
  6. Sanggup dia buat mcm tu.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  7. bahaya betol..ingtkn kt Malaysia..mesti masuk web karingeri nnti hu3..

    ReplyDelete
  8. Mula2 ingatkan kat Malaysia.. suspen sungguh :P

    ReplyDelete
  9. Ish2..manusia sekarang dah semakin tak berperikemanusiaan betul..takut..

    ReplyDelete
  10. nauzubillah...bila fikiran manusia dah di kuasai syaitan,...xde sekali pun rasa simpati...

    ReplyDelete

Designed By