Breaking News

Wednesday, January 1, 2014

Ngeri: Kerana Dadah, Wanita Ini Di Kerat Hidung Dan Bibir

Kerat hidung, bibir angkara dadah 
Parah. Hidung Dan Bibirnya Di kerat

Di Kerat Hidung Dan Bibir Kerana Dadah


Kisah tragis yang kita nak kongsi kali ni berlaku di Afganistan. Seorang wanita malang yang dikenali sebagai Nazima, di kerat hidung dan bibir oleh si suami hanya kerana dadah. Beliau didera secara physically dan mentally juga kerana dadah. Kemuncaknya dia dipukul dan hidung dan bibirnya dikerat kerana enggan membenarkan barang kemasnya digadai untuk membeli dadah. Hmmmm..sungguh sadis!!!!

Kesan Dadah Pada Manusia


Dadah sememangnya musuh manusia. Tidak kira dimana aje, kesannya sama. Manusia boleh hilang pertimbangan kerana dadah. Sebab itu pengambilannya adalah dilarang sama sekali. Kiranya wanita malang ini bernasib baik kerana kita selalu mendengar kes yang lebih teruk, dimana ibu, ayah dan nenek dibunuh hanya kerana dadah. Mereka adalah mereka-mereka yang tak berdosa tapi menjadi mangsa penagih dadah tegar dikhalangan ahli keluarga. Mintak dijauhkan Allah kes-kes macam ni...

14 comments:

  1. subhanallah, memang tragis betul..haishh

    ReplyDelete
  2. Wanita menjadi mangsa suami ni mmg dh banyak, tmbh bila dikuasai najus dadah sprt kes ini.. Hurmmmm....

    ReplyDelete
  3. Kejamnya! Kerana najis tu otak pun jd tak waras

    ReplyDelete
  4. Ya Allah.. kesian dia menderita kerana brg yg haram tu...

    ReplyDelete
  5. bila akal letak kat kaki, camtu lah. tapi bila dadah mengusai memang akal pun hilang pergi.

    ReplyDelete
  6. Mmg kejam.. inilah pasal gian punya hal.. astagfirullah. Kesian sgt2 pada mangsa..

    ReplyDelete
  7. Bila akal dah x berguna..zalim sungguh..

    ReplyDelete
  8. ish kejamnya...kesiannya wanita tu

    ReplyDelete
  9. kejamnya.. langsung tak berperikemanusiaan apabila dipengaruhi oleh dadah.. menabung 2inti,1churp2.. :D

    ReplyDelete
  10. ya Allah, kesiannya...hmmm....kalau boleh tak payah laa terlibat dengan hal2 dadah etc ni...memang tak tenteram hidup dibuatnya nanti...

    ReplyDelete
  11. Kerana dadah apa pun boleh terjadi...siannya bini dia

    ReplyDelete
  12. ada jugak laki mcm ni.mentang2 perempuan ni golongan lemah.gggrrr

    ReplyDelete

Designed By