Breaking News

Wednesday, March 19, 2014

Ngeri..Paku Kepala Sendiri


3 Paku Di Kepala

Paku Kepala Sendiri


Bayangkan you all paku kepala sendiri. Bukan sebatang, bukan dua tapi tiga. Posisi pun ngam-ngam aje. Ngeri tak? Hmmm...

Apa-apa pun pakcik yang mengaku memaku sendiri kepalanya ni masih bernasib baik. Xtray yang dilakukan, mendapati paku tersebut yang tertanam kemas di kepalanya tidak memberikan sebarang kecederaan serius kerana kedudukannya di kawasan selamat.

mstar
Paku Kepala Sendiri

Pak cik ni kini boleh menarik nafas lega kerana paku-paku tersebut telah pun selamat dibuang, dan beliau juga tak menghadapi sebarang komplikasi. Kalau kes Pak cik ni dah ngeri, bayangkan kes kat bawah ni.  

Shocking X-Rays
 Paku Dalam kepala

30 Batang Paku Dalam Kepala


Hampir 30 batang paku ditemui di dalam tengkorak seorang lelaki Cina, Chen Liu, selepas ditembak berulang kali di kepala dengan menggunakan senapang paku berkuasa tinggi. Ajaibnya pembedahan berjaya dilakukan tanpa merosakkan saraf dalam kepalanya.

Yang pasti semua ni berlaku dengan izin Allahkan. Bayangkan 3 ke 30 ke atau mungkin 300, semuanya tak mustahilkan kalau Allah letakkan ia diposisi yang betul. Besarnya kekuasaan Allah.

20 comments:

  1. morning dear, dah kenapa ni dok paku kepala sendiri, emo dan stress sangatkah dia???

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar... masyaAllah... benda yang tak 'temuih' nak pikiaq ngan kepala otak... yang mampu nampak hanya Kuasa Allah SWT...
    "Temuih"= tembus :D

    ReplyDelete
  3. YaAllah...mengerikan...buatlah keje lain dari keje yang tak bermanfaat ni...

    ReplyDelete
  4. adohaii..terkena paku sikit kat jari pun sakit..ni pulak sampai tembus...

    ReplyDelete
  5. selamat pagi Raudzah :)

    Kenapalah pakcik tu nak paku kepala sendiri? Macam dah tak ada kerja lain dah

    ReplyDelete
  6. Isk pakcik tu tak syg diri kah huhu

    ReplyDelete
  7. wei... kenapa pulak ni, ngeri nyer tgk !.. done nuffnnag yer

    ReplyDelete
  8. wahhh..wa caya sam lu pakcik..pasni boleh jadi trend ni haha..

    ReplyDelete
  9. I dont think so. Rasanya dia ni kes criminal. Kepala dia kena paku.

    ReplyDelete
  10. Ya rabbii... takder keje ker paku kepala sendiri... adoii... hobi kot..! wakakaka...

    ReplyDelete
  11. nie mesti pakai mesin auto memaku kot nie..kalu fikir logik nak paku kepala sendiri mmg payah nak buat..kalu pakai jenis mesin tu boleh ler kot..

    ReplyDelete
  12. Huhu... Ngeri dan ngilu je rasa...

    ReplyDelete
  13. Zaman dulu2...pontianak aje ada paku kat tengkuk....ni org pun boleh paku kepala...:D

    ReplyDelete
  14. MashaAllah.. mengerikan.. slalu tengok cite kartun je yg boleh buat mcm tu huhu..

    ReplyDelete
  15. Assalammualaikum..raudz,

    memang mengerikan kan.. gambar paku kepala tu. tapi pelik tanpa apa2 komplikasi kan..

    mselim3

    ReplyDelete
  16. subhanallah.. memang besar kuasa Allah.. satu keajaiban.. menabung komli, inti, visa.. :D

    ReplyDelete
  17. tak boleh bayang mcm mana dia snggup paku kepala sendiri..ish3xxx

    ReplyDelete
  18. erkk..napa pla paku kepala sendiri..ngeri tengok Raudz..

    ReplyDelete

Designed By