Breaking News

Wednesday, March 5, 2014

WW # 16 : Alangkah Bertuah Kita...

29 comments:

  1. memang kesian juga ngan mereka2 yang terlibat ni...
    akak bersyukur juga kat area akak tinggal ni (klang) masih ok saja airnya..walaupun bercatu tangki besar cukup utk 2 hari..
    kat masjid2 siap ada solat sunat minta hujan trun.. semoga kita dapat hujan yang mencukupi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah..moga-moga kemarau ni segera berakhirkan...

      Delete
  2. betul tu, bersyukur kerana masih ada air.. semoga mereka yang terlibat dengan catuan air terus bersabar..

    ReplyDelete
  3. betul tu..bersyukur dgn apa yg kita ada....jgn sangka kita susah sbb org lain ada yg lbh ssh dari kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. So True Ikhwan...Ad yang lebih susahkan..jangan banyak mengeluh..

      Delete
  4. Kita sering membandingkan diri dgn mereka yg lebih dan sgt jarang membandingkan diri dgn yg kekurangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tha's why Nurul..tanpa sedarkan..

      Delete
  5. Replies
    1. Betul tu Maria..Syukur masih ada air, walaupun dicatu..

      Delete
  6. Allah akan memberi lebih sekiranya kita bersyukur ... bersyukur dapat beri education UK .

    ReplyDelete
  7. bersyukur dengan apa yang kita ada itu lebih baik

    ReplyDelete
  8. lipstik dan education boleh heee..salam rindu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah rindu kita ya..thanks dear...

      Delete
  9. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
    dengan bersyukur Allah akan menambahkan berlipat kenikmatan

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. syukur atas segala kurniaan Allah swt kepada kita...

    ReplyDelete
  11. Moralnya di sini, jangan bandingkan orang yang lebih senang dengan kita, buatlah perbandingan dengan orang yang lebih susah daripada kita, supaya kita sentiasa bersyukur. Nafsu dalam diri kita sentiasa mengajak ke arah keburukkan, kerana ia tidak pernah puas dengan apa yang ada.

    ReplyDelete
  12. alhamdulilah.. syukur kehadrat ilahi diatas nikmat yang melimpah ruah kepada kita semua..

    ReplyDelete
  13. Allahuakbar.... Allahuakbar... kita masih sangat bertuah sebab kita bukan macam di Afrika... Peliharalah kami ya Allah...

    ReplyDelete
  14. kalau kita bersyukur..kita akan berasa semuanya menjadi mudah kan.

    ReplyDelete
  15. tu lah..org kita selalu merungut kalau di timba ujian.. tempat lain bertimpa2 lagi ujian dan dugaan yang kadang2 tak boleh nak kita hadap..

    ReplyDelete
  16. Ingin jana pendapatan lumayan dgn mudah dan cepat tanpa modal,tiada penipuan??? click - http://tasks4job.com/?refer=57311

    ReplyDelete

Designed By