Breaking News

Tuesday, April 1, 2014

Misteri Pocong Atas Jambatan

Pocong di tengah jambatan kedua? 
Pocong Atas Jambatan 

Pocong Atas Jambatan?


Ramai yang kecoh apabila, rakaman gambar pocong atas jambatan kedua Pulau Pinang tersebar. Dalam gambar tersebut terdapat satu imej yang berbungkus putih dan terbang tinggi di tengah-tengah jambatan tersebut pada waktu tengah malam.

Ramai yang percaya kehadiran mahluk halus tersebut. Bagi mereka kejadian penemuan pocong di tengah jambatan adalah perkara biasa.
Laut selalunya memang tempat tinggal mahluk ini dan mereka akan menjelma dalam pelbagai rupa di kawasan mereka tinggal dengan izin Allah S.W.T. 

Kalau tengok gambar tu macam pantulan cahaya aje. Apa-apa pun kehadiran mahluk halus bukanlah sesuatu yang mustahilkan. Dia orang ni ada je disekeliling kita. Cuma tak menjelma aje. Allah hu Alam..

18 comments:

  1. mintak2 janganlah terjumpa.... seriau iolsss...

    ReplyDelete
  2. takutlah.....jgnlah muncul dpn2 memang siaplah lari lintang pukang..

    ReplyDelete
  3. mcm mana la kalau tengah drive terjumpa benda ni..isy2..

    ReplyDelete
  4. ada gak manusia yg tak sabar sgt nak jumpa hantu ...

    ReplyDelete
  5. baru je lalu smalam..memang panjang jambatan tu... tapi mintak2 la dijauhkan benda2 mcm ni

    ReplyDelete
  6. tak mustahil makhluk Allah ni menunjukkan diri, cuma bila dapat rakam gambar tu memang kurang pasti pulak.

    ReplyDelete
  7. seramnya kalau ternampak.. kalau boleh tak nak jumpa..

    ReplyDelete
  8. jangan la ternampak. mau demam seminggu ni.

    ReplyDelete
  9. Hantu laut mmg kuat.. jin & syaitan mmg berpusat di lautan, tambahan tempat ni baru dibuka... mmg sure keras...

    ReplyDelete
  10. harap taklah nampak di depan mata

    ReplyDelete
  11. Hish....takut mak tau serem hehe....
    Tak molah jumpa kalau boleh....

    ReplyDelete
  12. serammmm.. ni kalo depan mata, silap2 eksiden

    ReplyDelete
  13. Kena panggil bomoh 1 Malaysia tu halau pocong...hehe

    ReplyDelete
  14. ada terbaca itu hari...betul kata raudzah tu...mmg ada di sekeliling kita...cuma x nampak di mata kasar jer...tapi noe x nak la jumpa ... hehehe

    ReplyDelete
  15. senang senang syaitan dah menang .... membuat kita takut melebihi dari takut pada ALLAH yang mencipta mahlok tu .... mudah mudahan ALLAH melindungi kita daripada syirik

    ReplyDelete
  16. boleh sebabkan kemalangan jika panik..

    ReplyDelete

Designed By