Breaking News

Friday, May 2, 2014

Musim Bunga Di Japan

Embedded image permalink 

'Sakura' atau bunga ceri adalah "icon" negara Jepun.  Ianya bukan sahaja menandakan musim bunga akan datang, tetapi juga melambangkan "kelahiran semula". 

http://www.travelvivi.com/wp-content/uploads/2012/02/Cherry-blossom-in-japan.jpg
 
April adalah musim bunga di Jepun yang boleh dianggap luar biasa. Ianya dihiasi oleh pelbagai warna bunga merah jambu, taman-taman berwarna-warni dan daun-daun yang subur menghijau. Ianya bagaikan pesta.

23 comments:

  1. layaknya fb tp mndpatkan dolar saya namakan fb season II pendaftaran grtis, klu gratis ga ada salahnya untuk di coba..
    sekali anda terdaftar maka saham hak milik anda icuma update status dapat saham loh.. klik linknya
    https://www.globallshare.com/id/1883950.html

    ReplyDelete
  2. kalau bunga boleh makan kita nak makan..kalau dekat macam nak pi pahang ke melaka dah lama kot jejak heeee

    ReplyDelete
  3. ketuk iklan nuff sana dan sini untuk stok malam ini heee

    ReplyDelete
  4. Jepun mmg cantik...
    gosok gigi dgn 3x darlie.. :D

    ReplyDelete
  5. Alahai... Cntik dan nmpk romantik gitu...

    ReplyDelete
  6. cantiknya view,,indahnya ciptaanNya

    ReplyDelete
  7. sukanya kalau dapat pergi..

    ReplyDelete
  8. sangat cantik . itulah keindahan ciptaan Allah yg tak blh jumpa kat sini . jumpa wishper 2x tapi masuk kat sini http://www.proudduck.com/2014/04/extra-tlc-please/ .

    ReplyDelete
  9. Mana cukup 3 gambar jer.... Nak lagiiii :)

    ReplyDelete
  10. permandangan yang sangat cantik...memang sesuai jadi scene untuk photoshoot perkahwinan :)

    ReplyDelete
  11. wah meriah mcm ada taman bunga pula

    ReplyDelete
  12. inti nd kfc untuk menu pagi sabtu ini

    ReplyDelete
  13. Cantiknya.....moga suatu hari nnti dpt melancung kt sana semasa musim bunga....dn ambil gmbar dkt pkok sakura....

    ReplyDelete
  14. This is really a good scenery of Spring in Japan!

    ReplyDelete
  15. Cantiknya bila musim bunga di Jepun... betapa besar nikmat Allah bagi...

    ReplyDelete
  16. setiap tempat mesti ada keunikan dan keindahannya tersendiri, begitu juga malaysia :)

    ReplyDelete
  17. cantiknya...kita pun mungkin boleh buat mcm tu kut...

    ReplyDelete

Designed By