Breaking News

Tuesday, May 20, 2014

WW # 24: Riak Di Internet

 
Riak Di Internet
http://2.bp.blogspot.com/-fx6RYoMfwuQ/UkVIJRxpGcI/AAAAAAAAAm4/ly95P-NFeDY/s400/riak+2.jpg

Pada setiap hari Rabu, Blog Santai akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa kata. "Wordless Wednesday" memberikan peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

20 comments:

  1. insyaAllah, moga saya dan kita semua terhindar dari sifat riak itu.
    nice sharing :)

    ReplyDelete
  2. downy & darlie di hari rabu for u :)

    ReplyDelete
  3. jauhkan lah dari sifat demikian... salam rabu kak

    ReplyDelete
  4. Insyaallah... Tq di atas peringatan... :)

    ReplyDelete
  5. Allahuakbar...takutnya ada perasaan riak ini...terima kasih berkongsi dan mengingatkan... T T

    ReplyDelete
  6. riak ni bahaya, senang terjadi dan boleh merosakkan semua ibadah kita... semuga ALLAH memelihara kita dari sifat riak...

    ReplyDelete
  7. jauhkan lah saya dari sifat riak itu...nice sharing

    ReplyDelete
  8. sentiasa mengingatkan diri sendiri supaya tak terjebak ... dapat satu jer darlie kat sini .

    ReplyDelete
  9. kongsikan lah sesuatu perkara itu kerana Allah... bukan kerana nak membangga diri... salam rabu raudzah!

    ReplyDelete
  10. moga dijauhkan dari sifat yang riak

    ReplyDelete
  11. Selalu takut bila riak ni.... tapi kekadang terlajak jugak menepek riak kat dada ni.... aduhai...

    ReplyDelete
  12. Insyaallah rdz..terasa insaf diri ini..huhu :) terima kasih atas peringatan ini :)

    ReplyDelete
  13. nice sharing. semoga kita sentiasa beringat terutama bila blogging

    ReplyDelete
  14. Salam rabu...
    Peringatan buat diri sendiri dan kita semua.. :)

    ReplyDelete
  15. betul tu.. takuit sgt perasaan riak tu singgah pd diri kita ni ! .. done nuffnang !

    ReplyDelete
  16. apa2 pun terpulang kepada niat individu tersebut...minta dijauhkan..

    ReplyDelete
  17. Moga kita dilindungi dr sifat riak..

    ReplyDelete
  18. Semoga dijauhkan kita semua dari sifat riak ni... aamiin..

    ReplyDelete

Designed By