Breaking News

Sunday, June 8, 2014

Makan Anak Kucing Hidup-Hidup Akibat Tekanan

 Pembantu Rumah Makan Anak  Kucing
Pembantu Rumah Makan Anak  Kucing

Pembantu Rumah Makan Anak  Kucing


Bila seseorang mengalami tekanan perasaan, apa-apa pun boleh berlaku. Macam pembantu rumah di Sibu ni. Mungkin disebabkan tekanan beliau bertindak bagai dirasuk. Selain memakan anak kucing milik majikan hidup-hidup beliau juga dikatakan mengamuk dan menggigit pokok hiasan dan juga tangan salah seorang polis yang dipanggil untuk mententeramkan keadaan.
 
 Pembantu Rumah Makan Anak  Kucing 
 Pembantu Rumah Makan Anak  Kucing

Susah jugakkan bila jadi macam ni. Kalau dibiarkan ni, bukan hanya kucing yang dimakan silap-silap anak kecil majikan pasti dikerjakannya. Kita pun tak pasti proses saringan pembantu rumah berkesan. Ada yang nampak luarannya ok, tapi dalamannya tak keruan. Itu yang jadi macam-macam tu. Kadang-kadang tak boleh salahkan dia orang juga. Majikan pun ada yang bersalah. So sapa-sapa yang mempunyai pembantu diluar sana, hati-hati ya. Layanlah mereka seperti ahli keluarga. Dia orang pun ada perasaan. 

11 comments:

  1. eii, sian ank kucing tu..bhya la pmbantu umah ni..

    ReplyDelete
  2. comey & kesian anak kucing itu..pembantu rumah ni pula kena beri khidmat kaunseling bagi memulihkan tekanan perasaannya ^_^

    ReplyDelete
  3. Nampak betul-betul tertekan ni .__.

    ReplyDelete
  4. sian.. kucing pulak jadi mangsa...

    ReplyDelete
  5. sis sgt sensitif bila libatkan binatang n bayi ... tak sanggup rasanya nak baca .

    ReplyDelete
  6. ni mesti ada menuntut ilmu ni

    ReplyDelete
  7. Bila tekanan perasaan melanda, kdg kala manusia ni mampu buat perkara2 yg tak di duga... astagfirullah...
    3x promoted content.. :)

    ReplyDelete
  8. Bahaya betul ler kalau stress.Silap haribulan bleh nampak ade jambatan kat luar tingkap kalau duk sorang2 kat bangunan tinggi.

    ReplyDelete

Designed By