Breaking News

Monday, June 16, 2014

Renungan Sebelum Tidur

https://greencastle.files.wordpress.com/2013/06/a9.jpg 
Renungan Sebelum Tidur

Kadang-kadang Allah hantar orang yang baik kepada kita,
Sebab kita tak cukup baik.

Dan kadang-kadang Allah tarik balik mereka semua,

13 comments:

  1. Dalam jugak ni. Well, most of us tak perasan.. how ironic.

    ReplyDelete
  2. renungan yang baik ni..sometimes kita ni tak sedar kan bila sesuatu tu ditarik balik pasti bersebab

    ReplyDelete
  3. blog dah berubah wajah eh..dah beberapa hari tak singgah, tengok blog ni dah lain. Nice :)

    ReplyDelete
  4. perkongsian buat renungan....thanks sis...klik cik nuffnang for u..
    :DDD

    ReplyDelete
  5. setuju, terima kasih, perkongsian yg baik.. salam singgah dan slamat mlm..:)

    ReplyDelete
  6. Sangat bermakna maksudnya tu... Terima kasih atas perkongsian

    ReplyDelete
  7. Allah buat itu semuanya bersebab...

    ReplyDelete
  8. setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..

    ReplyDelete
  9. betol tu :) sma2 la kita renung kan

    ReplyDelete
  10. Renungan buat saya di tengah hari.. lupa pulak nak congrats layout baru.. 3x petronas promoted content.. :D

    ReplyDelete

Designed By