Breaking News

Thursday, August 7, 2014

Aduhai Malaysia Ku...

Embedded image permalink
28 Penagih Sedang 'Lalok' Dicekup Pasukan Polis 

Aduhai Malaysiaku. Adakah hanya ini yang mampu dilakukan oleh sebahagian daripada ramai lelaki dewasa kat Malaysia ni? Mereka ni bukan remaja lagi. Kelihatan sempurna anggota badan dan cukup sifat. Dan rasanya-rasanya sebagai lelaki dewasa mereka juga sepatutnya mampu untuk berfikir dengan waras kan? Tapi kenapa jadi macam ni ya?

23 comments:

  1. salam. kenapa jadi macam ni?? :(

    ReplyDelete
  2. Kalau nak dikatakan kurang kasihsayang atau kurang perhatian.. masing-masing punya akal fikiran untuk berfikir mana yang baik dan buruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's why Nurul...Dah lebih daripada dewasa semuanya...

      Delete
  3. Rase2 nye..kebanyakan penagih pun bukan warga malaysia. Diorang ni pendatang asing. Tp rakyat malaysia ade jugak kes mcm ni. Hmm..ape nak jd..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahlah Ismi..selalunya warga asing ni datang untuk bekerja dan kumpul duit..bukan menghabiskan duit macam dia ni...

      Delete
  4. wow tahniah..salah satu aktiviti kemasyarakatan yg harus trus diamalkan supaya ikatan silaraturahim trus dikekalkan.. aduyai sedih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..ha..Suka dengan komen ni..inilah aktiviti masyarakat yang harus diteruskan yae,...Kumpul ramai-ramai..lalok ramai-ramai...pandai dia orang bersosial kan..

      Delete
  5. nampak semua mcm melayu... :(...betulkan klau salah...

    ReplyDelete
  6. inilah tanah tumpah darahku.... Allah berikan kehidupan untuk dihargai... tapi...hurm... ini jugak yang dipilih....

    ReplyDelete
  7. itu antara sbb wanita lbh ramai masih single ... kot ... 3x oldtown coffee di mlm hari ...

    ReplyDelete
  8. Merosakkan masa depan sendiri...macam tak ada akal untuk berfikir. Sangat menyedihkan

    ReplyDelete
  9. b.liv and white coffee for you :)

    ReplyDelete
  10. Hmm.... Sedihnya... Kat palestin mati berjuangkan agama... Kita kt Malaysia mati yg sia-sia...

    ReplyDelete
  11. Ambik barang tak ingat tuhan..
    Bawak2lah insaf.

    ReplyDelete
  12. Bahana dadah... melarat ke dlm badan mmg susah lah... Astagfirullah...

    ReplyDelete
  13. Sedih..malaysia masih di jajah oleh dadah.. :'(

    ReplyDelete

Designed By