Breaking News

Sunday, August 10, 2014

Kejam: Bunuh Dan Masak Ibu Bapa Sendiri

httKejam: Bunuh Dan Masak Ibu Bapa Sendiri
Di Bunuh Dan Di Masak Mayatnya

Kejam: Bunuh Dan Masak Ibu Bapa Sendiri


Kejam memang sangat kejam. Itulah gambaran yang paling sesuai untuk seorang pemuda di Hong Kong yang telah membunuh kedua ibubapanya. Bukan setakat dibunuh malah mayat kedua orang tuanya dikerat, diasin dan dimasak.

Sewaktu ditemui polis,  kepala dan organ Chau Wing-ki, 65, serta isteri Siu Yuet-yee, 62, berada di dalam dua peti sejuk, manakala kotak cebisan mayat mereka diasin dan dipek di dalam bekas makanan. Hmmm.psycho giler..

Menurut pendakwaraya, Henry Chau bersama seorang rakannya telah membuat perancangan yang agak rapi dengan membeli sebilah pisau, peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan juga sebiji periuk nasi untuk tujuan pembunuhan tersebut. Henry dikatakan sangat membenci kedua ibu bapa kerana banyak kemahuan mereka yang tidak dapat dipenuhinya.

Setelah membunuh ibu dan bapanya, Henry Chau juga turut berniat melakukan perkara sama kepada abangnya kerana sangat membenci abangnya. Beliau mengakui bapanya pernah memukul abangnya, dan kemudian abangnya pula memukul beliau. Sebab itu beliau sangat membenci abangnya. Hmm...Memang sakit jiwa tahap kronik ni...dendam kesumat yang tiada penghujung. Janganlah ada diantara kita semua yang jadi macam ni...


15 comments:

  1. psiko gilerrrr !!
    eyerkkkk nak bayangkan makan manusia pun tak sanggup.... tapi kalau dah psiko gitu... tak boleh nak buat apa laa kak.. silap semua orang kang dia bunuh, kasik makan...

    ReplyDelete
  2. ada jugak manusia yg macam ni. hmm

    ReplyDelete
  3. Astagfirullah.. psyco tahap gaban tak beringat langsung ni... ishh.. x reti nk ckp apa. Astagfirullah...

    ReplyDelete
  4. yaAllah!
    ape jadah dia ni?
    sah gila =.=

    ReplyDelete
  5. ada jugak manusia macam ni.. Yaallah..mintak jauh laaa benda2 macam ni..

    ReplyDelete
  6. Read about this news before. Happened quite some time ago. Totally insane.

    ReplyDelete
  7. salam. ya Allah..seramnya..menakutkan orang yg macam ni..

    ReplyDelete
  8. Yelah sampai cenggitu sekali punya dendam....mmg psyco tahap apa pun tak tau!

    ReplyDelete

Designed By