Breaking News

Tuesday, August 5, 2014

Lelaki Mudah Lupa ?

29 comments:

  1. kena rajin bersenam ni..nanti kurang memori pulak...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena rajin bersenam ya MA...he..he

      Delete
  2. wanita yg beranak banyak pun mudah lupa... sebab byk wayar putus... hehehe... :D

    ReplyDelete
  3. Banyakkan makan kismis dengan buah-buahan utk kuatkan ingatan, namun begitu semakin meningkat usia, memang tak dapat dinafikan sedikit demi sedikit "Anugerah" ini diambil semula.

    ReplyDelete
  4. kena banyak berdoa.....banyak rehat juga...

    ReplyDelete
  5. Lelaki bukan saje-saje nak lupa. Cuma terleka sikit sebab fikirkan terlampau banyak perkara. Banyak sangat perkara yang difikirkan sampai tak dpt nak diluahkan dengan kata-kata sebagaimana yang selalu wanita lakukan.

    ReplyDelete
  6. paling lelaki mudah lupa adalah tentang angka.

    ReplyDelete
  7. Hubby kakak tak merokok tapi jarang bersenam sebab kerja dia banyak melawat site so kira dah banyak exercise itu yg dia lebih ingat berbanding kakak. Kena tunggu tua sikit nak test hihi..

    ReplyDelete
  8. saya pun boleh diketegorikan sebagai pelupa gak kadang2..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. hasben sha baru 30an pun ada je yang dia lupa...kehkehkeh... tapi sha baru 20an lagi banyakkkkkkkk yang sha lupa.... parah wooo

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah... masih belum pelupa lagi.. klu kdg2 lupa2 sikit tu adalah.. mudah2an terus elok & sihatlah...
    lepak2 di old town sini.. :D

    ReplyDelete
  11. ar ah betul.. rasa mcm betul plak apa yg ditulis.. ermm :(

    ReplyDelete
  12. rasanya memang betul la kenyataan tu..hehe

    ReplyDelete
  13. kena rajin bersenam la nampaknya.. hehe
    menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  14. Banyakkan baca Alquran....insyaallah kita akan lambat lupa.....org cakaplah.....

    ReplyDelete
  15. Hmm...tengok pada keadaan fizikal, kesihatan dan cara hidup juga kot...

    ReplyDelete
  16. salam. ooo..lelaki pelupa eh sis??? baru tahu hehehe so buat lelaki+ rajinla bersenam dan janganla merokok :D

    ReplyDelete
  17. Memang pun. Asben saya pun cepat lupa.
    Taktau ape je dia ingat. Huhu..
    Rasenye kat kepala dia cuma kerja..kerja..kerja..
    Kem..kem..kem.
    Nak ajak bersosial pun susah..

    ReplyDelete
  18. Hmm... Rasa nya wanita tak terkecuali...

    ReplyDelete
  19. ugg boots, http://www.uggboot.com.co/
    air max 2014, http://www.airmax2014.net/
    herve leger, http://www.herveleger.us.com/
    christian louboutin online, http://www.christianlouboutinonline.us.com/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassesdiscount.us.com/
    swarovski outlet, http://www.swarovski-outlet.co.uk/
    replica handbags, http://www.replicahandbag.us.com/
    prada outlet, http://www.pradaoutlet.us/
    louis vuitton, http://www.borselouisvuittonoutlet.it/
    the north face outlet store, http://www.thenorthfaceoutletstores.org/
    lebron james shoes, http://www.lebronjamesshoes.in.net/
    ugg uk, http://www.cheapuggboots.me.uk/
    futbol baratas, http://www.futbol-baratas.com/
    ugg outlet, http://www.uggoutletstore.eu.com/
    the north face outlet, http://www.northface-outlet.cc/
    chanel handbags, http://www.chanelhandbagsoutlet.eu.com/
    calvin klein underwear, http://www.calvinklein.in.net/
    hogan, http://www.scarpehogan-outlet.it/
    links of london, http://www.linksoflondons.co.uk/
    yoga pants, http://www.yogapants.us.com/
    oakley sunglasses wholesale, http://www.oakleysunglasses-wholesale.us.com/
    north face jackets, http://www.thenorthfaces.in.net/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutlet.org.uk/
    michael kors outlet online, http://www.michaelkorsoutletonline.in.net/
    louis vuitton handbags, http://www.louisvuittonhandbag.us/
    ghd hair straighteners, http://www.ghdhairstraightenerssale.co.uk/
    juicy couture outlet, http://www.juicycoutureoutlet.net/
    hermes outlet, http://www.hermesoutletstore.us.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By