10 ResortsTerbaik di Malaysia

10. Bunga Raya Island Resort & Spa
Bunga Raya Island Resort & Spa *****
Bunga Raya Island Resort & Spa terletak di sebuah kawasan terpencil berdekatan dengan bandar Kota Kinabalu. Resort ini mempunyai kemudahan moden tetapi mengekalkan reka bentuk yang menggabungkan banyak elemen ciri-ciri seni bina Borneo seperti penggunaan kayu dalam pembinaannya. 
 
9. The Westin Langkawi Resort & Spa 
The Westin Langkawi Resort & Spa *****
Terletak di pulau Langkawi, Westin Langkawi Resort & Spa terkenal kerana menawarkan pantai peribadinya sendiri. Sebuah resort yang cukup eksklusif. Resort ini diapit oleh landskap gua batu kapur berabad-abad lamanya dan pulau-pulau yang tidak berpenghuni.
 
8. Tanjung Rhu Resort 
Tanjung Rhu Resort *****
Tanjung Rhu terletak di hujung utara Langkawi merupakan salah satu pantai yang paling aman dan indah di pulau Langkawi. 
 
7. Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa 
Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa *****
Tanjung Shangri-La Aru Resort & Spa terletak di Kota Kinabalu. 
 
6. Shangri-La's Rasa Ria Resort 
Shangri-La's Rasa Ria Resort *****
Shangri-La Rasa Ria Resort terletak tidak jauh dari pusat bandar Kota Kinabalu. Hotel ini berhampiran perairan jernih dan mempunyai pantai yang bersih.

5. Pangkor Laut Resort 
Pangkor Laut Resort *****
Pangkor Laut adalah sebuah pulau milik persendirian yang terletak tiga batu di luar Pantai Barat Malaysia di sepanjang Selat Melaka. Menawarkan tempat penginapan yang begitu eksklusif untuk tetamau kerana ianya merupakan satu-satunya temapat peranginan di pulau ini.

4. Four Seasons Resort Langkawi Malaysia 
Four Seasons Resort Langkawi Malaysia *****
Four Seasons Resort Langkawi terletak di Pantai Tanjung Rhu. Penginapan tetamu adalah merupakan gabungan elemen reka bentuk tradisional Malaysia dan kontemporari.

3. The Datai Langkawi 
The Datai Langkawi *****
The Datai Langkawi Hotel terkenal kerana menawarkan pelbagai vila dan suite yang ditetapkan terhadap suasana hutan hujan tropika di berdekatan dengan pantai. Resort ini juga mengandungi lima restoran yang khusus menghidangkan pelbagai masakan global seperti masakan Thai asli yang disajikan di dalam suasana yang terbuka.

2. The Danna Langkawi Malaysia 
The Danna Langkawi Malaysia *****
The Danna Langkawi terletak di Pantai Kok di barat laut Pulau Langkawi. Hotel mewah ini dilengkapi dengan campuran reka bentuk seni bina tempatan dan gaya kolonial British. Mempunyai 125 bilik dan suite dilengkapi dengan pelbagai kemudahan moden dan direka dengan lantai kayu dan kayu buatan tangan.

1. Casa del Mar Langkawi 
#1 of Malaysia Beach Resorts
Casa Del Mar Langkawi terletak di Pantai Cenang, Langkawi. Merupakan salah satu kawasan hiburan paling popular di Langkawi dengan menawarkan pelbagai pilihan restoran dan tempat hiburan.

Comments

  1. Its a very enlightening site for all the IT understudies who is paying uncommon psyche to quickbook botch nuances and to decide it so click on this referred to blog quickbook abrupt goof 5 and become familiar with all of the bits of knowledge in regards to itquickbooks unexpected error 5: A QBs Repairing Guide

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat