Daftar Di Salam Media Dan Menang Ipad mini 2

Menangi iPad Mini 2 Dengan Salam Media

Daftar Di Salam Media Dan Menang Ipad mini 2


Daftar Di Salam Media Dan Menang Ipad mini 2. Wah senang nya. Daftar je boleh menang, ipad. Hmmm..ini sudah bagus. Tapi sebelum kita bercerita lebih panjang mengenai kisah ipad Mini 2 ni, ada baiknya kita kenali siapa disebalik nama Salam Media.

Siapa Salam Media

Siapa Salam Media


Salam Media secara ringkasnya adalah satu-satunya agensi yang menjadi perintis untuk menyediakan platform pengiklanan berkonsepkan Islamik kepada semua pengguna media sosial di seluruh dunia.

Salam Media adalah komuniti yang dianggotai oleh ramai penulis blog dan juga pengguna media sosial yang sentiasa bersedia untuk berkongsi dan mempromosi jenama-jenama yang mereka suka. 


Salam Media - Salam Pengiklanan Terkini Blogger
Komuniti Salam Media

Bagaimana Promosi Dilakukan Di Salam Media


Melalui Salam Media, pemilik-pemilik produk tidak perlu membuat promosi secara lansung kerana Salam Media akan mendapatkan blogger dan juga pengguna media sosial yang mempunyai ribuan pengikut untuk menulis tentang jenama pilihan mereka dan mencadangkan nya kepada rakan-rakan.


Salam Media akan mengenalpasti pasaran bagi setiap produk berdasarkan minat dan niche blog.

Salam Media memberikan sepenuh kebebasan kepada bloggers untuk berkongsi cerita dengan pengikut mereka tentang jenama yang dipilih.

Pengiklanan melalui Salam Media akan mengurangkan masa pemilik produk untuk memasarkan produk mereka melalui blog dan juga media sosial secara lansung atau tidak lansung.

Salam Media akan membantu pemilik produk untuk mencapai lebih penonton sasaran dengan cara yang berkesan pada kos yang lebih rendah berbanding dengan media lain.

 placeholder image 
Produk Pilihan Salam Media
 
Disebabkan konsep pengiklanan yang berteraskan Islamik, Salam Media akan memastikan setiap produk atau perkhidmatan yang dipilih untuk diiklankan adalah mengikut kehendak syarak.

Cara Untuk Mendaftar Dengan Salam Media


So,jika sekira you all adalah pemilik produk, kita percaya Salam Media, adalah platform yang terbaik untuk untuk mempromosi kan produk you all. Apa yang perlu you all lakukan adalah mendaftar di SALAM MEDIA  sekarang.

Dan jika sekiranya you all bukan pemilik produk, you all juga harus mendaftar di SALAM MEDIA  sekarang untuk menjadi sebahagian dari komuniti Salam Media. Mana tau kalau ada rezeki boleh menang ipad Mini 2 dan juga dipilih oleh Salam Media untuk mempromosikan produk-produk yang mereka miliki. Pastinya ada habuan yang menanti!!!!

Comments

  1. wahh baru tahu tentang salam media..terima kasih sharing ^_^

    ReplyDelete
  2. whoaaaa banyak kelebihan juga ya, baru tahu ni pasal salam media...

    ReplyDelete
  3. actually sbelum ni saya just tahu salam ni ada produk berkaitan fon.salam fon..wow x sangka skrg dah bkembang maju..tq sharing sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are most welcome Sobri. Kita pun baru tau!!!

      Delete
  4. Klu dealnya sama cmc nuffnang, haruslah bertukar iklan ni.. all the best Raudzah.. :D

    ReplyDelete
  5. wah nak join contest ni kena cerita pasal salam media kan raudzah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada dua pilihan Dhia. Samada nak buat write atau tak. Kalau tulis something mengenai Salam media, chances nak menang adalah lebih baik kerana ada 20 point extra. Jom Dhia...Cuba aje mana tau ada tezeki kan!!!

      Delete
  6. Salam kita bersama Salam Media... :)

    ReplyDelete
  7. semoga blog Raudzah terpilih yer..GudLuck! ^^

    ReplyDelete
  8. semoga berjaya raudzah.. ada juga terbaca di blog BM berkenaan salam media ini..

    ReplyDelete
  9. Salam Santai!

    Good luck dan ucapan terima kasih kerana memberi sokongan kepada kami :)

    ReplyDelete
  10. Semoga berjaya. Dah banyak blogger yang berbuat demikian mellai entri yang dikongsikan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat