Breaking News

Saturday, October 20, 2012

Kisah Misteri di dasar laut mexico

Kisah Misteri di dasar laut mexico
Undersea community: A woman dives metres below the surface off Cancun, Mexico to explore hundreds of men, women and children molded from the above on land
Seorang wanita menyelam beberapa meter ke bawah permukaan luar Cancun, Mexico untuk meneroka beratus-ratus lelaki, wanita dan kanak-kanak yang "hidup" di atas tanah.
Alive: Captured just right, bubbles appear to flow from a woman's mouth who tilts her head back up to the sun
Buih kelihatan mengalir dari mulut wanita yang mendongak ke arah matahari
Human garden: All of the artwork is made from a special type of cement that is 10 times harder than normal and has a neutral PH making it favourable to corals which will gradually grow and cover
Taman Manusia: Semua karya seni dibuat dari jenis simen khas yang 10 kali lebih kuat daripada biasa dan mempunyai PH neutral menjadikan ia sesuai kepada pembetukan batu karang 
The bankers: Suited men with their heads buried in the sand are meant to show their denial of economic crisis, while the artist also says their open legs serves as a place for fish and other wildlife to grow and hide
Kepala lelaki-lelaki ini dikebumikan di pasir bertujuan untuk menunjukkan penafian mereka kepada krisis ekonomi, manakala kaki mereka yang terbuka berfungsi sebagai tempat untuk ikan dan hidupan liar lain menyembunyikan diri
Model: A woman on the left is seen before posing for her molding with its end product appearing center and later, over time, on the far right
Seorang model wanita disamping sculpture beliau
Selection: This man was also chosen as a model, with the artist saying he made his selection by people's cheek bones and facial lines
Seorang model lelaki disamping sculpture beliau
man decorated in plantsWoman seen decorated in neon coralA once-human resembling face now appears spiked and brightly coloured by all the small plants using it as their newly claimed habitat
Habitat baru kehidupan laut
Open home: A structure resembling a house, complete with roof shingles, windows and a chimney, is seen waiting new residents of both plants and fish
Kehadiran sebuah rumah yang lengkap dengan chimney dan tingkap
Set and ready: A table set with a bowl of grenades and fruit rests ready for diners which are expected to soon be tiny plants and animals using it as shelter
Set meja makan untuk kehidupan laut
Eco-friendly drive: A Volkswagen Beetle is seen on the ocean's floor with the body of a human curled on its windshield in what too will provide an eco-friendly home to the otherwise barren floor
Sebuah Volkswagen Beetle dilihat pada dasar lautan dengan badan manusia terdampar diatas kaca juga menyediakan sebuah rumah yang mesra alam

11 comments:

  1. bagaimana buih terhasil dr patung pompuan tu erkk..pelik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm tak sure nak jawab camne..agak-agaknya pressure kot

      Delete
    2. ada org blkg dia..

      Delete
  2. pelik gak diorang ni..tapi menarik bila ada karang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..walau pun nampak macam scary je..tapi cute..colourful

      Delete
  3. Bagus bangettttt....tp agk menakutkn.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. aik? pasal seram plak?

      Delete

Designed By