Breaking News

Friday, January 18, 2013

Hotel kapsul terbesar di China dibuka (5 gambar)


Hotel kapsul ini sangat selesa dan ditawarkan pada harga sewaan yang berpatutan.- Reuters





SHANDONG, China – Sebuah hotel kapsul paling besar di China telah dibuka di Qingdao pada 15 Januari lalu dan mula mendapat perhatian pengunjung yang singgah ke wilayah Shandong.

 

Hotel itu menyediakan 100 bilik yang dilengkapi televisyen LCD, perkhidmatan WiFi, sebuah meja komputer, almari dan katil yang selesa.



Setiap kapsulnya direka dan dibina dari saiz 1 hingga 2 meter lebar dan 1.2 meter tinggi.

 

6 comments:

  1. Ada jugak bisnes macam ni kat dunia ni yek.

    ReplyDelete
  2. Ada jugak bisnes macam ni kat dunia ni yek.

    ReplyDelete
  3. cam best je , nak beli lah satu :D haha

    ReplyDelete
  4. utk org yg slim2 ok la kot... yg over size cm saya nih ermmmm??

    ReplyDelete
  5. Business macam ni untung banyak amir..modal kecil aje..

    Betul tu BM..bijak dia orang ni..

    Ok aje hana..nanti kalau pergi china..jgn lupa singgah sini tau!!

    Sure boleh punya hajar..kena adjust sikitlah..

    ReplyDelete

Designed By