Breaking News

Monday, January 7, 2013

Kostum Pelik di Festival Vijanera (9 Gambar)



SILIO, Sepanyol - Beberapa orang lelaki memakai kostum pelik yang menyebabkan sebahagian mereka kelihatan seperti pokok pada Festival Vijanera di Silio, utara negara ini kelmarin.

 Zamarracos

Trapajon

Terdapat juga penduduk yang memakai topeng muka, kulit haiwan dan pakaian yang berwarna cerah pada festival itu.

 Creature

 Bear

Ia merupakan festival pertama diadakan di Eropah pada awal tahun ini

 Vijanera Festival

 Forest
.
Festival tersebut berasal dari era empayar Rom. 

 Zamarracos

 Trapajones

Muka penduduk yang menyertai festival itu diwarnakan hitam dengan kepercayaan ia akan dapat mengelak kedatangan roh jahat.

8 comments:

  1. memang pelik..
    mcm2 betul dorang ni pakai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakarkan Mama ray...kreatif jugak tapinya dia orang ni..he..he

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau tengok malam-malam sorang-sorang kat depan laptop..memang ada seram sikit..kan KA.

      Delete
  3. Macam macam diaorang ni....kreatif dan unik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly OKje..kreatif walaupun sedikit ngeri!!!

      Delete

Designed By