Breaking News

Sunday, February 24, 2013

Koleksi Rumah Bernilai $1

Hari ini kalau kita hanya mempunyai sekeping note $ 1  mungkin tak terfikir kita dapat membeli barang-barang mewah.

Tetapi jangan tak tau di Detroit, sesiapa sahaja boleh mendapatkan sebuah rumah tiga bilik tidur dengan hanya membayar $1.

Split two-family home: This $1 home built in 1915 on St Clair offers 2,248 Sq. Ft. on a 3,485 Sq. Ft. lot with last year's taxes at $1,128
  
Rumah ini dibina di St Clair pada tahun 1915, berharga $1

Lots of history: This three-bedroom one-bath home complete with a one car garage after built in 1917 is listed for $1 on Gratiot Ave 

Rumah ini dilengkapi dengan garaj kereta dibina pada tahun 1917 



Rumah ini mempunyai tiga bilik tidur dan satu bilik mandi, di bina di St Muirland pada tahun 1921 juga disenaraikan pada harga $ 1

Steal: This brick bungalow built in 1926 features three-bedrooms, two-bathrooms a two-car garage and a basement while listed for $1

Banglo bata yang dibina pada tahun 1926 ini mempunyai tiga bilik tidur, dua bilik mandi dan dua garaj kereta juga disenaraikan pada harga $ 1

Surprises: This three bedroom, two bath in Mullberry Hill is on the market for $1 but leaves the buyer responsible for paying for past due water, taxes and ordering City inspection

Rumah di Mullberry Hill, ini mempunyai tiga bilik tidur dan dua bilik mandi juga bernilai $ 1

Little extra: This beautiful 1929 brick colonial home comes with three bedrooms, 1.5 bathrooms, a basement and some fire damage while listed for $55

Rumah ini yang di bina pada tahun 1929 di lengkapi dengan tiga bilik tidur, 1.5 bilik mandi, di senaraikan beharga $ 55

8 comments:

  1. Murahnya...jgn2 rumah ni berhantu kot ?

    ReplyDelete
  2. Salam,
    $1 untuk sebuah rumah! Mcm xpercaya jer.
    Mesti ada sesuatu yang misteri tentang rumah tersebut. Mcm rumah kat seksyen 2, Shah Alam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita pun rasa macam tu BM..tengok rumah pun boleh tahan..seramnya

      Delete
  3. $1.....konpem ada hantu...kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kot nif..mungkin satulah kot..he..he

      Delete

Designed By