Breaking News

Saturday, February 16, 2013

Mengapa Pak Mie Bela 500 Ekor Anjing ?

  
Ada yang gelarkan Pak Mie sebagai Hero apabila menjaga 500 ekor anjing dan 100 ekor kucing.

 Ada yang jijik dan berkata tak sepatutnya, kerana sebagai Muslim Pak Mie tak sepatutnya berbuat demikian.

 
 
  Nak tau apa yang Pak Mie lakukan dengan 500 ekor anjing KLIK DI SINI @ VIDEO kat Atas ni ya!!!



3 comments:

  1. ada org ckp kita blh pegang anjing tpngan syrt pastu kita have to tayammum? i am not sure about this.

    ReplyDelete
  2. ermm..tak terkejut sbb sblm ni pernah bc pasal blogger muslimat yg sgt fanatic dgn belaan angjing juga tapi curious juga ya, setiap masa nak kena samak..ermm..???

    ReplyDelete
  3. Pak Mie memang seorang yang berhati mulia...
    Menangis Wilma bila tengok video tu ^_^
    Sanggup dorang tidur di dalam kereta hanya untuk memberi tempat tinggal bagi anjing2 dan kucing2 tu...
    Semoga kehidupan Pak Mie dan usaha Pak Mie ini mendapat perhatian kerajaan dan masyarakat dan dapat memabantu Pak Mie meneruskan usahanya...

    ReplyDelete

Designed By