Breaking News

Wednesday, April 24, 2013

Awas: Memasak Sambil Tidur


Lesley Cusac, menggoreng sambil tidur

Lesley Cusack, 55 terpaksa menjalani diet yang ketat pada siang hari akibat gangguan tidur yang menyebabkan beliau mengambil 2.500 kalori pada setiap malam tanpa disedarinya.

The mother-of-three's nocturnal bingeing is not confined to food. The retired department store manager says she has also tried to eat paint, Vaseline and washing powder
 Mengeluarkan barangan dari fridge

Chesire, bukan saja berjalan dalam tidur, Cusack juga memasak dan makan dalam tidur. Meski begitu, Cusack sama sekali tak dapat mengingati tindakannya setelah bangun. Beliau hanya menyedari tindakannya setelah melihat  sisa-sisa makanan di pagi hari.

Lesley has been keeping a visual diary of her nocturnal habits. In this instance she has eaten an unusual combination of a satsuma, a banana, cherry tomatoes and Kit Kat and a Fudge bar
sisa-sisa makanan yang tinggal

@MailOnline

3 comments:

  1. Eh..peliknya! Mengigau masak dan makan... Mcm xpercaya je

    ReplyDelete
  2. Anctually banyak kes yang macam ni BM...ada yang lagi teruk...

    ReplyDelete
  3. hemm..kalau kakpb la, alamat nasi jadi bubur ler..hehe.
    pelik betul penyakit skrg ni kan? mcm susah nk percaya.

    ReplyDelete

Designed By