Breaking News

Monday, May 20, 2013

10 Jutawan Termuda Di Dunia 2013

No. 1: Dustin Moskovitz 
 No. 1: Dustin Moskovitz
Umur : 28
Nilai Harta : $3.8 billion

 No. 2: Mark Zuckerberg
2: Mark Zuckerberg
Umur : 28
Nilai Harta : $13.3 billion

 No. 3: Albert von Thurn und Taxis
Albert von Thurn und Taxis
  Umur : 29
Nilai harta : $1.5 billion

Scott-Duncan300px
4 : Scott Duncan
  Umur : 30
Nilai Harta : $5.1 billion

 5: Eduardo Saverin 
Umur : 30
Nilai Harta : $2.2 billion
No. 6: Huiyan Yang
 6 : Huiyan Yang 
Umur : 31
Nilai Harta : $5.7 billion
 No. 7: Fahd Hariri
7: Fahd Hariri 
 Umur : 32
Nilai Harta : $1.35 billion
 
8: Marie Besnier Beauvalot 
Umur : 32
Nilai Harta : $1.5 billionMarie

No. 9: Sean Parker
9: Sean Parker
Umur : 33
Nilai Harta: $2 billion

 No. 10: Ayman Hariri
 10 : Ayman Hariri
Umur : 34
Nilai Harta : $1.35 billion

14 comments:

  1. Hebatkan Izzat..Bertuah jadi dia orang ni..

    So true Fairul..how I wish could be one of them..

    ReplyDelete
  2. Mari sama sama jadi berjaya, betulkan minda dulu.

    If you know why to change, the how will come later

    ReplyDelete
  3. Zuckerberg yang kayer..aku pun nak juga le jadi billionaire ni

    ReplyDelete
  4. muda-muda dah jadi jutawan..bestnya

    ReplyDelete
  5. ade yang mewarisi kekayaan harta keluarga.. ada juga yang bijak macam zuckerberg tu.. pape pon.. terbaaik~ aku suka hidup biasa2 je kot. haha

    ReplyDelete
  6. Raudzah....semua jutawan tak hensem pun hehe.....duit je hensem haha

    ReplyDelete
  7. yup Sara semuanya muda belia..he..he

    Yup Amirul..some of them harta warisan kan..nway best ya jadi orang biasa-biasa aje..

    Kan KA..hebat dia orang ni..sure tak habis makan rezeki dia orang ni..

    Pakej forez..boleh aje...

    Bestkan Mama..

    Ha..ha..selalunya macam tu OKje..kaya poket bukan rupa..

    ReplyDelete
  8. mantab... boleh kita tiru biar sukses

    ReplyDelete
  9. Untuk berjaya kene berani berubah...rebut peluang yang ada

    ReplyDelete

Designed By