Menangis Air Mata Darah

 http://www.24horas.cl/incoming/article694704.ece/ALTERNATES/w620h350/Joven+de+Purranque+que+llora+sangre+recibir%C3%A1+tratamiento+
 Yaritza Oliva

Ungkapan "Kalau kau menangis hingga keluar air mata darah sekalipun, aku tak mungkin maafkan kau", selalunya digunapakai bagi menunjukkan kebarangkalian sesuatu yang tidak mungkin akan berlaku. Tapi ungkapan ini mungkin terpaksa di "review" kembali kerana seorang gadis dari Purranque (Chile), Yaritza Oliva, benar-benar mengalaminya apabila matanya kini mengalirkan air mata darah beberapa kali sehari, sejak awal bulan lalu. 

Doktor yang merawat gadis berusia 20 tahun itu bingung dengan kejadian yang berlaku kerana tiada sebarang tanda jangkitan ditemui sewaktu pemeriksaan dilakukan. Beliau hanya diberi ubat titis mata untuk menangani kesakitan yang di alaminya.

Walaubagaimanapun, mengikut pakar Yaritza mungkin menghidap penyakit yang jarang berlaku yang dikenali haemolacria. Penyakit itu menyebabkan penghidapnya mengalirkan air mata mengandungi darah. Setakat ini hanya terdapat tiga kes yang dicatatkan yang mungkin menjadi tanda kepada penyakit lebih serius atau ketumbuhan atau berpunca daripada paras hormon yang tinggi pada wanita subur.

p/s: Seksanya bila jadi macam ni..

1. "Rahsia" KLIA
2. "Peluang" Hanya Sekali
3. "Rahsia" Untuk Wanita
4. "Rahsia" Buat RM2 Setiap Saat
5. Rahsia "Sempoi" Tapi Bernilai    

6. Satu Minit Yang Sangat Berharga      
7. Rahsia Untuk Kulit Cantik Menawan    

Extract From: Harian Metro Online

Comments

  1. Mengerikan jugak kalau cenggitukan Raudzah...

    ReplyDelete
  2. kalau malam2 ni KA dah cabut dah hehe

    ReplyDelete
  3. Ngerikan okje..habislah darah dia..

    Suspenkan KA..dah macam cerita hantu lah pulak..he..he

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat