Breaking News

Friday, July 5, 2013

Bayi Baru Lahir Di Tanam Hidup-Hidup

 The baby girl, who was just one day old, was still alive when she was found half-buried in the forest but died of her injuries two days later in hospital
 Tangisan Bayi dari dalam lubang

Manusia akhir zaman kini kembali ke zaman jahiliah. Di India contohnya, pembunuhan anak perempuan semakin berleluasa. Kes terbaru melibatkan seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan yang ditanam hidup-hidup di hutan Mandleshwar di tengah Madhya Pradesh.

 A policeman carries the baby girl from the forest where she was found. She was taken to a local government hospital where doctors battled to save her life
 Di bawa ke hospital untuk rawatan

Bayi yang berusia sehari itu, yang turut mengalami pendarahan hidung ditemui dua penduduk tempatan pada 29 Jun lalu selepas mereka mendengar tangisan bayi malang itu. Bayi malang itu kemudiannya di bawa ke hospital untuk rawatan, namun dilaporkan meninggal dunia kerana sesak nafas.

p/s: Di Malaysia kes buang bayi juga semakin parah tanpa mengira jantina.  Ini yang dinamakan jahiliah moden.

1. "Rahsia" KLIA
2. Hanya Untuk Wanita
3. Tawaran Hebat 2013
4. Siapa Cepat Dia Dapat
5. Exclusive Offer: Hanya RM25.00   

6. Jangan Lepaskan Peluang Ni      
7. Rugi Tak Cuba   

17 comments:

  1. isk apa lah nak jadi....memang dah tak de perkemanusiaan langsung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila manusia dah diambil rasa perikemanusiaan, kelakuan mereka lebih buruk dari binatang noe..

      Delete
  2. teruknya la hai..sanggup tanam anak camtu..kejam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's why mimie. dah kembali ke zaman jahiliah

      Delete
  3. kejamnya :'( kesian baby tuu... >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup aisya..nasib bayi yang berdosa..

      Delete
  4. Replies
    1. nak buat camne fae..hakikat akhir zaman..

      Delete
  5. manusia semakin hari semakin kejam dan bodoh... binatang pun sayangkan anak...

    ReplyDelete
  6. ni lagi satu kes bakar bayi sbb percaya pada benda benda pelik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin jugak..tapi kes-kes macam ni bukan lagi terpencil kan.

      Delete
  7. kejamnya..teruk betul yang buat mcm tu

    ReplyDelete
  8. Betullah Raudzah ...dunia sekarang dah kembali pada zaman jahiliah dulu

    ReplyDelete
  9. mmg x sanggup nk baca...sedih..

    ReplyDelete

Designed By