Breaking News

Friday, July 12, 2013

Bayi Malang Di tikam Ibu Sendiri 90 kali

Bayi 8 Bulan, Di tikam 90 kali oleh Ibu Sendiri Ketika Menyusu

 
 Bayi malang

Xiao Bao, bayi malang yang berusia, lapan bulan ditemui oleh bapa saudaranya berlumuran darah setelah di tikam ibunya sebanyak 90 kali ketika beliau sedang menyusu. Xiao Bao bernasib baik kerana masih hidup, biarpun pihak hospital telah melakukan 100 jahitan untuk menyelamatkannya. Bayi malang itu kini semakin pulih.

Laporan menunjukkan ibu bayi malang ini tidak menghadapi sebarang masalah mental. So apa masalah sebenarnya?
Nak tau details Klik Sini k.

10 comments:

  1. Mmg tak berperikemanusiaan. Tidakkah ada rasa kasih pd baby sendiri. Heran betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam-macam kejadian kejam berlaku disekeling kita kan Liza..Manusia ni memang unexpected...bertindak tanpa akal..

      Delete
  2. Biar betul!? Tikam pakai ape ni sebenarnya?
    Kalau Allah belum mengizinkan ajalnya sampai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guna gunting BM..bolah imagine tak? Tapi tulah ajalnya belum sampaikan..

      Delete
  3. Siannya...tak berperi kemanusiaan betul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Okje..ada jugak orang macam ni kan..

      Delete
  4. macam2 aih dunia skrg ni..anak sendiri pun nak dera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak tekanan kat luar sana wan..

      Delete
  5. ya allah kejamnyer.. sakit jiwa ke apa !

    ReplyDelete

Designed By