Breaking News

Sunday, July 7, 2013

Si Penyu "Perokok" Tegar

 Changchun Turtle Becomes “Accidently” Addicted to Smoking; Now Puffs 10 a Day
 Si Perokok Tegar

Seekor penyu di pinggir Changchun, China telah diistiharkan sebagai Perokok Tegar apabila dia gagal mengawal dirinya dan menghabiskan 10 batang rokok sehari.

Kejadian yang tidak disengajakan berlaku tidak lama dahulu apabila si penyu dengan tidak sengaja terhisap rokok yang jatuh mulutnya sewaktu Chef Tang, tuannya mengeluarkan seketul tulang ayam kecil yang tersangkut di mulutnya yang kesakitan. Sejak hari itu, si Penyu gagal mengawal perasaan apabila ternampak rokok ditangan tuannya. Dia akan merangkak kearah tuannya sambil mengeluarkan bunyi yang mendesir seolah-seolah meminta untuk di berikan rokok tersebut. Si Penyu tidak akan berganjak selagi tidak berjaya mendapat rokok tersebut.

Chef Tang akhirnya akur dengan permintaan si Penyu dan mereka akan merokok bersama-sama.

1. "Rahsia" KLIA
2. Hanya Untuk Wanita
3. Tawaran Hebat 2013
4. Siapa Cepat Dia Dapat
5. Exclusive Offer: Hanya RM25.00   

6. Jangan Lepaskan Peluang Ni      
7. Rugi Tak Cuba    

Extract From: Echinacities.com

9 comments:

  1. amboiiii2...smoking 2 kak.dasyat sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh bayangkan asap kepul-kepul tak..tapi penyu adsa hidung ke..he..he

      Delete
  2. Peliknya tengok~...haha. Yang tak tahan pandai pula tu minta rokok dekat tuan dia. hehe

    ReplyDelete
  3. err..penyu pun pandai merokok rupanya..pelik hehe

    ReplyDelete
  4. hehe....dah mcm manusia dah....ke manusia yg macam penyu hehe

    ReplyDelete
  5. cepat la dapat sakit jantung penyu ni...

    ReplyDelete

Designed By