Breaking News

Friday, August 23, 2013

Inilah Rupa Bangkai Bas Yang Jatuh Dalam Gaung

Inilah Rupa Bangkai Bas Yang Jatuh Dalam Gaung

Bangkai bas ditarik dengan kren
 
 Penuh dengan daun dan lumpur

Bangkai bas yang terjunam sejauh 60 meter ke dalam gaung di Genting akhirnya dikeluarkan oleh polis dan Jabotan Bomba dan Penyelamat pada pukul 12.45 tengah hari tadi. Bas dijangka akan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Bentong untuk siasatan sebelum ia dihancur dan dimusnahkan.

p/s: Melihat kepada keadaan bas yang teruk, tak boleh bayangkan apa yang berlaku ketika kejadian. Nasib baik bas ni tersangkut pada pokok kalau tak lagi teruk..

13 comments:

  1. nampak keadaan bas mmg teruk,ptt la ramai yg terkorban,,

    ReplyDelete
  2. isk dashyat betol..seram tau naik bas bila tengok kes cam nie..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dahsyat cik akak..kita nak balik kampung pun takut..

      Delete
  3. Tak dpt nk bayang saat2 kemalangan smpi bas jadi mcm tu.. Mohon Allah jauhkanlah drp kejadian spt ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak dijauhkan Tuhan kan Khir..ngeri..

      Delete
  4. ngeri la tengok Raud..tak dpt dibayangkan keadaan masa tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mem,ang ngeri mama..baca experience dia orang yang terselamat pun menakutkan..

      Delete
  5. Replies
    1. Itulah Aiza..teruk bas ni nasib baik tersangkut kat pokok kalau tak lagi terukkan..

      Delete
  6. Mmg dasyat lah... Ngeri tgk..dh rupe besi buruk..

    ReplyDelete
  7. Memang mengngerikan. Takut dibuatnya, walaupun saya tidak pernah naik ke genting lagi.

    ReplyDelete
  8. Dah penyek sebelah dah bas tu jadinya!

    ReplyDelete

Designed By