Penangan Pil Ajaib "Dimensi 108"

 
Dimensi 108

Penangan Pil Ajaib "Dimensi 108"


Kisah Pil Dimensi 108 tiba-tiba jadi panas. Actually product-product macam ni bukanlah sesuatu yang mengejutkan. Banyak pun in the market. Cuma product ni agak extraordinary sikit coz aggressive marketing yang dilakukan disekolah-sekolah sampai ke tahap memaksa.

Berdasarkan laporan, murid-murid darjah 6 di beberapa buah sekolah telah dipaksa untuk membeli pil tersebut sejak ia diedarkan awal minggu lalu.  Dan apabila mereka disuruh oleh ibubapa masing-masing untuk memulangkan pil tersebut kepada guru kelas dan enggan membayar pil berkenaan, mereka telah diberi amaran oleh guru tersebut supaya tidak menyalahkan mereka jika pelajar-pelajar tersebut TIDAK mendapat keputusan yang baik didalam peperiksaan UPSR (yang akan bermula 9 September).Yang ini rasanya mungkin tak dapat diterima ramai. Mana mungkin makan tablet tak sampai a few weeks boleh jadi pandai. Hmmm...

Faedah Pengambilan Dimensi 108


Then one thing kita rasa Faedah Pengambilan Dimensi 108 yang di promote ni agak over exaggerate. Cuba you all baca kat bawah ni. Logic tak?

Faedah Pengambilan Dimensi 108

Daripada lapan testimoni tu kita rasa 50% tu macam tak logic sikit coz this one normally got nothing to do with supplement,  but more to cara didikan parents dia orang. And this one for sure is not a one day/one week/1 month punya effect. It takes years.

Dan yang agak mengejutkan, analysis yang dijalankan ke atas produk tersebut mengesahkan 95% daripada content adalah GULA. Herbs yang di nyatakan sebagai ingredient utama hanyalah 5%. Hmmm...yang ni memang tak patut rasanya.

p/s: Anyway kita memang tak pernah ambil dan tak tahu pun pasal this product before this. But I am sure tablet alone tak boleh menjadi "Magic". Semua orang kena belajar kalau nak jadi pandai. Mungkin suplement boleh membantu especially kalau ingredients dia memang betul-betul berkesan untuk otak/minda kita.

Comments

  1. adakah patut buat macam tu..main paksa+ pulak um..cikgu ke apa tu main ugut+..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah macam tak best kan itah..nak busines kena dengan cara yang betul..

      Delete
  2. erkkk dgar nm je dh thu tipu..mmg byk prudok kt pasaran utk jd pndai..tp xdelh berkesan 100%..pil tu pn hya nk bg cerdas otak je..yg pntg kena usaha..hm main pksa2 xthan 2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly SKA..yang pasti kena usaha. Tak ada jalan pintas...

      Delete
  3. Tulah Raudzah... bila tengok product2 macam ni teringin pulak nak beli kasi anak tapi takut pun ada! Entahkan betul entahkan tidak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Okje..ramai yang nak ambil kesempatan...

      Delete
  4. sbenar nya sy dh try utk ank sndri,ank kwn2 feedback memg mengagumkn produk bumiputra kita patut mnyokong nk tau ok x ok bli try dlu bru komen utk skolah xda pksaan xmau xyh bli pulgkn blek bnyk lg ank org yg sush perlukn..nmanya supplement pasti tugas mmbntu ank2 utk berubah yg perubahan itu xsma utk setiap ank ada cepat n lmbat nk tau hbungi sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf ya..rasanya apabila kita ikhlas untuk memberi pandangan ada baiknya menggunakan nama sendiri. Tidak perlu munggunakan anonymous. lagipun senang untuk dihubungi kan sekiranya ada yang berminta.

      Delete
  5. Alhamdulillah...asalamualaikum...kpd semua yang ingin tahu kedudukan sebenar Dimensi 108 ni sila hub 013 6700818 en.ahmad.. sbb kadang2 apa yg kita tulis itu adalah berdasarkan pendpt kita sendiri..bukan hakikat sebenarnya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat