Breaking News

Wednesday, August 28, 2013

Ramainya Ahli Kongsi Gelap Kat Malaysia!!!!

  http://4.bp.blogspot.com/-Ko-sI37j4eE/Tk8b3b_J3oI/AAAAAAAAURk/iBlRE3AKt-I/s320/jenayah111.jpg 
Jenayah Geng Kongsi Gelap

Senarai Ahli Kongsi Gelap Di Malaysia

Ramainya ahli kongsi gelap kat Malaysia ni. 49 organisasi dengan 40,313 ahli berdaftar. Siap berdaftar lagi. No wonder, jenayah di Malaysia menjadi-jadi. Cuma yang jadi persoalan apa langkah kerajaan nak kawal dia orang ni ya?

Difahamkan daripada jumlah ini, 28,926 adalah ahli kongsi gelap India, 8,214 ahli  kongsi gelap Cina dan 1923 ahli kongsi gelap Melayu. Manakala, 329 dan 921 masing-masing menyertai kongsi gelap di Sabah dan Sarawak.

Senarai Kongsi Gelap Yang Berdaftar.
kongsi

Dan diantara mereka, Geng 08 dan Geng 04 adalah geng yang paling berbahaya. Antara aktiviti mereka termasuk penjualan dadah dan penggunaan senjata api ketika melakukan jenayah.

9 comments:

  1. comel-comel lah nama geng kongsi gelap ni ^_^

    ReplyDelete
  2. baru tahu ada nama-nama pelik kongsi gelap nie........

    ReplyDelete
  3. Takut bila tau news ni.. dh mcm cerita movie pulak ada di Malaysia ni.. mmg ramai ye..

    ReplyDelete
  4. tgok kt berita semalam..hm bhya betol..dah la byak..lepas 2 geng2 india je yg ramai..ptt la haritu pnjenayah yg ditembak mati orang india

    ReplyDelete
  5. fuyyoooo...byk giler...klu dolu2 ramai kongsi gelap cina...skang india plak ramai..

    ReplyDelete
  6. Hendaknya dihindarkan dari kejahatan manusia dan jin...
    Serem!

    ReplyDelete

Designed By