Kisah Sensasi Isteri Mat Yo, Keyword Paling Popular Di Google

Mat Yo & Isteri

Kisah Sensasi Isteri Mat Yo, Keyword Paling Popular Di Google


Wah sensasi betul kisah Isteri Mat Yo ya. Tiba-tiba jadi hangat and muncul sebagai keyword paling popular di Google sejak semalam. Orang Malaysia ni confirm suka perkara-perkara yang sensasikan. Manakan tidak, kisah Isteri Mat Yo dan Pak Guard ni ada dimana-mana. Di Blog, Facebook, Twitter dan juga Paper-paper utama. Pada sapa-sapa yang masih belum tengok apa yang sensasi sangat tu, boleh nonton kat bawah ni ya!!!

Isteri Mat Yo Bergaduh Dengan Pak Guard

Personally kita agak musykil apa tujuan youtube ni diupload oleh tuan punya badan@ isteri mat yo ya. Kalau ikutkan tujuan asal dia ialah untuk menunjukkan betapa buruknya layanan yang diterima dari pak Guard tersebut.  Mungkin beliau silap percaturan kot coz komen-komen yang diterima almost semuanya negative.

Video Pengakuan Pak Guard

Video Di Edit Isteri Mat Yo?


Dan rasanya tidak adil bila Video yang diupload tu hanya sebahagian daripada the whole story. Sebenarnya kalau nak ikutkan Pak Guard ni punya version, ada kisah tendang menendang selepas bertikam lidah. Yang tu tak dimasukkan oleh Isteri Mat Yo dalam versi Edited Video. Hmmm..

p/s: Morale of the story: Kalau kita tonton kes-kes seperti ni, jangan terus buat judgement ya. Mungkin hanya sebahagian dari the whole story yang di post..so kalau buat conclusion definitely salahkan...And another thing, sebagai rakyat Malaysia, kita ada undang-undang yang perlu dipatuhi, tak kiralah siapa kita. Dan kita perlu menghormati tugas dan tanggungjawab masing-masing, tak kiralah orang tu driver ke, pak guard ke, despatch ke or whoever...

Comments

  1. Tiba2 je pak cik guard tu popular... No komen pasal isu ini, hanya mereka dan Allah yg tahu kebenaran kejadian. Media sosial ada kebaikan dan keburukannya...

    ReplyDelete
  2. tapi memang kurang ajaq la pepuan tu... prgai mcm taik

    ReplyDelete
  3. kot eya pun...kena la hormat orang yang lebih tua dari dia..pak guard tu takkan tegur kalau dia tak buat salah kot..

    ReplyDelete
  4. Inilah sikap yg x baik bila rasa senang, bila rasa diri tu tinggi.. wallahualam, kesian pak cik tu.. sbg pegawai keselamatan, sy rasa dia dh bagi peluang parking skjp walau pun sebenarnya x boleh... Tahniah juga kpd majikan pak cik tu sbb membela yg benar..

    ReplyDelete
  5. kita tgk dgr dan fikir2kan, bahasa melambangkan siapa kita

    ReplyDelete
  6. pakcik guard tu cuma menjalankan tugas dia. yang isteri matyo tu nak mengamuk sakan apa kes. ceh~

    ReplyDelete
  7. hanya Allah dan mereka je yang tahu kebenarannya.. aiza pun tak berani nak hukum siapa yang bersalah..

    ReplyDelete
  8. suatu hari nanti semua akan terbongkar..hehehehe..

    ReplyDelete
  9. jangan mudah mengkum oranglah huhu...saya tak kenal dia dah heeee

    ReplyDelete
  10. Ohh rupanya inilah kisahnya....okje ada nmpk geng WA send kartun pompuan dgn statement 'aku tak bodah'....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat