Breaking News

Tuesday, September 3, 2013

Koleksi Gambar Lucu

Koleksi Gambar Lucu: Aksi Si Monyet

Koleksi gambar lucu kali ini memaparkan aksi-aksi lucu si Monyet. Bila tengok gambar-gambar ni, memang ketara banyaknya persamaan antara manusia dan monyet. Expresi muka dia orang memang lucu. Agaknya apa yang ada kat dalam kepala si monyet ni ya...

Funny Monkey And Dog 
Ha..ha..Ngak mau..
 
So Motherly..
 
Macho Habis... .
 
Aww... Seksi

19 comments:

  1. Replies
    1. Cute ajekan okje..sama macam manusia..

      Delete
  2. he3..yg last 2 tak tahan la..tergelak je tgok..nsb baik la tak tergoda =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik tak tegoda..kalau tak berdosa kita..he..he

      Delete
  3. isk-isk gawat gambar cam nie...hihi

    ReplyDelete
  4. ahahaaaaa.. memang lucu lah bila tgk gelagat binatang ni kan ^_^

    ReplyDelete
  5. Awwww...seksi dan memang kelakar you.

    ReplyDelete
  6. Bila di pakaikan pakaian terus nampak seksi...masa terdedah semuanya xada pun...hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe..aduii..gelak tengok yang last tu..:D

    ReplyDelete
  8. Amboi berbakat sungguh mereka ni ya. Boleh jadi pelakon terbaik ni.

    ReplyDelete

Designed By