Breaking News

Thursday, September 5, 2013

Menteri, Bengang Di "Ganggu" Suara Azan

"Bengang" dengan Azan

Menteri, Bengang Di "Ganggu" Suara Azan 

Kerana bengang ucapannya "diganggu" suara Azan, Menteri Hal Ehwal Agama, Suryadharma tidak menghabiskan ucapan perasmian sebuah masjid di Jawa Barat.

Ketika dia berucap sempena majlis perasmian Masjid Jamek di Jawa Barat, Muazin melaungkan azan menandakan masuk waktu solat Zuhur. Suryadharma dilaporkan terus mendiamkan diri sambil menundukkan kepalanya menunggu azan berakhir. Dia kemudian terus beredar meninggalkan masjid berkenaan tanpa membuat perasmian seperti sepatutnya.

Ditanya mengapa dia bergegas untuk beredar dari masjid itu, Suryadharma menegaskan ucapannya sepatutnya tidak diganggu. Dia sepatutnya dibenarkan menyelesaikan ucapan terlebih dulu tanpa perlu dihentikan untuk laungan azan. Wah hebat Menteri ni..

13 comments:

  1. bgs sangatlah pak menteri macam ni !

    ReplyDelete
  2. Ini dah terbalik.. sepatutnya dia sendiri maklumlah dah nak waktu azan. Perkara kecil je nk berhenti sekejap pun.. ape lah pak menteri ni..

    ReplyDelete
  3. xlma nak kena laknat org mcm ni, nasib baik bukan kat malaysia grrr

    ReplyDelete
  4. Manalah tau itu hidayah dari Allah kan Raudzah...

    ReplyDelete
  5. hu3..bhnti berckap 2 dh bgus..ttp xptt diggu 2 mcm mncabar Allah nmpak =) laungan azan lbih mulia dr percakapan kita ni..smoga dpat hidayah..

    ReplyDelete
  6. Lebih baik jangan datang rasmi masjid. Salah pilih menteri kalau macam ni.

    ReplyDelete

Designed By