Breaking News

Tuesday, October 29, 2013

Kerana Sayang, 35 Hari Simpan Mayat Isteri

 "Please, Don't Leave Me Alone"

35 Hari Simpan Mayat Isteri 


35 Hari Simpan Mayat Isteri Kerana sayang dan tidak sanggup berpisah. Itulah yanjg berlaku kepada seorang lelaki berusia 42 tahun, dari Cheras yang telah kehilangan isterinya kerana sakit jantung.
 
Menurut anaknya yang berusia 16 tahun, ayahnya tidak dapat menerima kenyataan bahawa ibu mereka sudah tiada. Beliau sering bercakap dengan mayat tersebut seolah-olah ibunya masih hidup. Semasa kedatangan pihak polis kerumahnya, mereka mendapati mayat isterinya berada di atas katil, dalam keadaan bersih serta berpakaian baru. Mereka diberitahu bahawa lelaki tersebut menukar pakaian isterinya hampir setiap hari. Bilik tersebut juga berbau wangi kerana disembur pewangi setiap hari untuk menghilangkan bau busuk dari mayat tersebut.

 
Pasangan ini disifatkan oleh jiran-jiran sebagai "Loving Couple". Mereka telah hidup bersama lebih dari 20 tahun.

11 comments:

  1. ada juga sayang sampai macam ni yer .. & tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

    ReplyDelete
  2. Alamak ....kawasan okje ni Cheras hehe....yelah sapalah yang boleh ditinggalkan oleh soul mate kan Raudzah

    ReplyDelete
  3. ingat kan cerita dari negara cina ni rupanya malaysia heheh

    ReplyDelete
  4. hm. sayang sgt kot tak ley berdepan dgn hakikat isteri dia dah xd

    ReplyDelete
  5. Kesian kat lelaki tu.. tp kesian jg kt mayat tu.. urmmm :(

    ReplyDelete
  6. Itulah hakikat kasih sayang.. mmg sayu.. tp alhamdulillah kpd kita semua kerana disulamkan kasih sayang sesama manusia dgn kasih sayang yg lebih tinggi dgn keimanan & ketaqwaan kpd Allah..

    ReplyDelete
  7. agak melampau juga macam tu.. sehingga sukar menerima kenyataan dalam hidup..

    ReplyDelete
  8. Jika tiada pegangan agama, inilah jadinya... bukan sayang namanya, menyeksa mayat ade le

    ReplyDelete

Designed By