Breaking News

Monday, November 11, 2013

6 Aksi Kecederaan Bola Sepak Paling Lawak!!!

Aksi Kecederaan Bola Sepak Paling Lawak!!!


Dalam mana-mana pertandingan selalunya ada yang cedera. Cuma yang berbeza, ada yang betul-betul serius "dicederakan" dan ada juga yang serius "Mencederakan" diri sendiri. You all tengok gambar kat bawah ni. Agaknya dia orang ni serius dicederakan atau serius mencederakan diri sendiri?

 
Siapa Pukul Siapa Ni?
 
Aksi Terlampau. Lawaklah Sangat!!!!
  
Aksi Spontan!!!
Cedera Kerana Begaduh Dengan Pengadil? 
Thumb c3b8 
Dive kat Tengah Padang!!!

16 comments:

  1. Replies
    1. Memang macam-macam Pha is..sempat lagi buat lawak tu..

      Delete
  2. hehehe mmg lawak !

    ReplyDelete
  3. mcm2 la aksi lucu kat atas padang kan :)

    ReplyDelete
  4. Memang lucu...Aksi No.2 tu memang terlampau lakonannye hahaha

    ReplyDelete
  5. gambar pertAma apling kelakar..hehehehehe..

    ReplyDelete
  6. baru kena sentuh skit je da jatuh tergolek. saja la tu. hihihihi

    ReplyDelete
  7. ada juga yang spontan macam tu.. hehe.. lucu.. :D

    ReplyDelete
  8. muakakakaka...pemain bola mmg boleh jadi pelakon yg hebat... :)

    ReplyDelete

Designed By