Breaking News

Saturday, November 16, 2013

Koleksi Lawak Santai : Tips Dari Pencuri

http://dd508hmafkqws.cloudfront.net/sites/default/files/styles/article_node_view/public/thief_4.jpg 
Tips Dari Pencuri

Koleksi Lawak Santai


Koleksi Lawak santai yang kita nak kongsi hari ni adalah mengenai kisah Subra Dan Pencuri yang memasuki rumahnya.
 
Setelah Subra mendapat tahu bahawa pencuri yang memasuki rumahnya telah berjaya ditangkap polis, beliau bergegas ke balai polis untuk menemui pencuri tersebut.

Subra: Sarjan, boleh tak saya nak jumpa lelaki yang menceroboh rumah saya semalam.
Sarjan: Tak boleh! Awak kena tunggu hari perbicaraan.
Subra: Sekejab saja, encik. Penting sangat.
Sarjan: Baiklah, tapi apa tujuan awak nak jumpa dia?
Subra: Saya cuma nak tahu, macam mana dia boleh masuk rumah saya tanpa menyebabkan isteri saya terjaga. Dah 20 tahun saya cuba, tapi gagal.

16 comments:

  1. Replies
    1. Adaaaa sis..ramai kat luar sana tu..he..he

      Delete
  2. aik biar benar ini cerita hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..suri..jangan tak tau ada yang macam ni..

      Delete
  3. minta tips tak nk kantoi dgn wife bila balik lmbt agaknya hahaa.. :D

    ReplyDelete
  4. gerak hati seorang isteri terhadap suaminya la tuuu

    ReplyDelete
  5. hihi.. buat aiza tersenyum saja malam-malam ni.. singgah menabung digi&inti.. :D

    ReplyDelete
  6. auchaak..hiohi. hi cuami dya sengal la

    ReplyDelete
  7. hahaha..macam ni pun ada yer

    p/s puteri isi tabung :)

    ReplyDelete
  8. hahahaha.. sah, mesti selalu balik lewat malam ni.

    ReplyDelete

Designed By