Breaking News

Monday, November 11, 2013

Koleksi Lawak Santai


http://2.bp.blogspot.com/-urtvDzxRutc/TxXwSdzhHnI/AAAAAAAAAWM/lkyMI60lzUY/s320/cartoon-girl-running-and-smiling1.jpg
16  Kilometer Sehari

Lawak Santai


Lawak santai yang kita nak kongsi hari ni adalah mengenai kisah si Linda yang menghadapi masalah berat badan. Untuk menyelesaikan masalah berat badannya, dia telah menemui seorang doktor untuk mendapatkan nasihat. Daripada pertemuan singkat tersebut, dia telah dinasihatkan supaya berlari 16 kilometer sehari selama sebulan. Doktor juga memberi jaminan bahawa cara tersebut sememangnya amat berkesan.

Selepas 30 hari mengamalkannya, berat badannya telah turun sebanyak 10 kg. Dia terlalu gembira lalu membuat penggilan ke doktor tersebut.

Linda:  Doktor saya telah berjaya menhilangkan berat badan sebanyak 10 kg
Doktor: Tahniah linda
Linda: Tapi doc saya ada masalah yang lebih besar sekarang
Doktor: Dengan nada terkejut "Apa dia masalah kamu?" 
Linda:  Macam mana saya nak balik ...Sekarang ni saya berada 480 km dari rumah

24 comments:

  1. Tu dia...santai di malam isnin...hehe

    ReplyDelete
  2. La ihh. Jauh bebenor lari drp rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Almaklum 16 km satu hari Liza...mau tak jauh, dah sebulan berlari..he..he

      Delete
  3. hahaha.. memang lucu ! bendul si Linda ni kan

    ReplyDelete
  4. suruh dr tu pi jemput lah ... heheheeee

    ReplyDelete
  5. hahaah lurus jga orgnya si linda tu eh

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Tulah AM..agak-agak ada tak yang macam ni..he.he.

      Delete
  7. Hahaa.. KL - JB pun x sampai 480km.. tuu dia :D :D
    menabung darlie di sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Khir..semoga murah rezeki..

      Delete
  8. ha..ha..terbaiklah lawak ini

    p/s: Jom baca entri terkini saya di [SINI]

    ReplyDelete
  9. ha.ha.. buat saya senyum di padi hari :)

    ReplyDelete
  10. hahahaha...boleh lari balik dan turunkan lagi 10 kg :)

    ReplyDelete
  11. muakakakaka...kelakar...lurus bendul betul...

    ReplyDelete

Designed By