Breaking News

Thursday, November 14, 2013

Koleksi Lawak Santai

http://3.bp.blogspot.com/-ThGt_OEDNYo/UFSbI7O7QVI/AAAAAAAB7P0/5_Rd2hqlD3M/s1600/Rolls-Royce-Phantom-I-Jonckheere-Coupe_3.jpg
Roll Royce

Koleksi Lawak Santai


Koleksi Lawak santai yang kita nak kongsi hari ni adalah mengenai kisah seorang lelaki dan Roll Royce idamannya. 

Setelah menyimpan wang selama 10 tahun, Henry ke bilik pameran Rolls Royce untuk membeli kereta idamannya itu. Malangnya selepas dikira wang yang dibawa, didapati kurang RM10. 

"Tunggu sekejap" Kata Henry kepada jurujual. Dia terus menuju ke tepi jalanraya untuk mencari seseorang yang boleh meminjamkan wang. Tiba-tiba dia terpandang seorang lelaki sedang santai sambil membaca akhbar.

"Encik, tolong pinjamkan saya RM10, saya nak beli kereta Roll Royce, " katanya.

Lelaki itu memandang Henry untuk seketika lalu berkata "Nah ambil RM20 Belikan saya satu" katanya selamba sambil menyambung membaca akhbar. 

19 comments:

  1. Kalau saya pun, pandang atas bawah lagi...Giler ke ape, hehehe

    ReplyDelete
  2. Eh..kirimlah. Saya pun nak 3. hehehe.....

    ReplyDelete
  3. hehehehehe..org kedua tu tak fhm mksd kata2 org ptama tu gaknyer..hehhehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak gayanya macam tulah sis..selamba je ya!!!

      Delete
  4. Hahaha lawak senang kalau rm10 harga kereta tu haha

    ReplyDelete
  5. hihi.. kalau harganya RM10.00 aiza pun nak juga 1..

    ReplyDelete
  6. hahahah tambah rm30.00 ler, fae pun nak satu

    ReplyDelete
  7. mesti member tu fikir nak beli keta mainan ...

    ReplyDelete
  8. Terperanjat beruk org yg pinjamkan duit tu bila Henry keluar dgn Rolls Rooice & baki duit rm10.. stok ada tinggal satu je kata Henry hahaa.. :D

    ReplyDelete
  9. Aiyookkk.. Tetiba minta RM10000. Macam pelik je macam pelik je.. Hehe

    ReplyDelete
  10. ala nk [injam boleh tp xyah laa ckp nk beli kete ape pon hehehhe

    ReplyDelete
  11. org yg bg pinjam $$ tu jenis x amik pot la tu.. walaupun rasa pelik tp x bertanya.. lagi bagi lebih buat isi minyak.. haha

    ReplyDelete
  12. nak tahan gelak boleh tak sis sabau jelah

    ReplyDelete
  13. kalau RM10, saya pun nak.. heheh

    ReplyDelete
  14. Assalam
    Harapnya adalah peluang untuk berhenti ketawa ni :D :D :)

    ReplyDelete

Designed By