Breaking News

Thursday, November 21, 2013

Lawak Santai : Bakal Pengantin

 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/04/12/article-1265280-090A0777000005DC-821_468x514.jpg
Raja Sehari (Source)

Koleksi Lawak Santai


Sempena cuti sekolah ni ramai yang bakal menjadi pengantin kan. So koleksi Lawak santai yang kita nak kongsi hari ni pun ada kena mengena dengan bakal pengantin. Tapi harap-harap ini lawak aje ya..Jangan pulak ada yang plan nak buat macam ni...Awas ya!!!!!

Bapa Pengantin: Kamu nak bawa isteri kamu tinggal di mana selepas berkahwin nanti?
Bakal Pengantin: Saya akan ikut kehendak anak pak ciklah
Bapa Pengantin: Bagus, majlis bagaimana yang kamu kehendaki bagi meraikan hari perkahwinan tu nanti?
Bakal Pengantin: Sya ikutkan sahaja kehendak isteri pak cik
Bapa Pengantin: Bagus, Bagaimana kamu nak menanggung isteri dan keluarga kamu nanti?
Bakal Pengantin: Oooo yang itu senang aje. Saya serahkan semuanya pada pak cik.
Bapa Pengantin: ????????

17 comments:

  1. memang sengal jawapan tu, silap silap kena penampau...ekekeke....

    ReplyDelete
  2. hai2 bye2 jela....hihi...mng btul2 santai..^_^

    ReplyDelete
  3. hehe.. terus tak jadi kahwin kalau macam ni.. singgah isi semua tabung.. :D

    ReplyDelete
  4. ha terus tak yah kawin ar cam ni gayanya

    ReplyDelete
  5. hahaha jawapan akhir tu mmg terbaiklah !

    ReplyDelete
  6. haiyooo..macam mana laa reaksi bapa pengantin tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. mau kena penampar ngan pakcik tu nanti...hehehe Terus cancel tak jadi kahwin..hehehe

    ReplyDelete

Designed By