Breaking News

Friday, November 22, 2013

Lembu Ditahan Kerana "Membunuh"!!!!

 
Lembu Malang (Source)

Remaja Terbunuh


Lembu Di Tahan Kerana "Membunuh". Kisah Pelik Tapi Benar ni berlaku di Barat Daya Nigeria. Pada hari kejadian satu karnival sedang diadakan di sebuah perkampungan di Sango Ota, Ogun, barat daya Nigeria.

Entah dimana silapnya, ditengah-tengah keseronokan menyambut kedatangan karnival tersebut, satu pertengkaran telah berlaku diantara sekumpulan remaja yang hadir. Keadaan bertambah meruncing apabila salah seorang daripada remaja tersebut yang dikenali sebagai Dayo, memecahkan botol lalu menikam Azeez Salako yang berusia 24 tahun. Azeez mati ditempat kejadian kerana kehilangan banyak darah.

Lembu Ditahan Kerana "Membunuh"


Sewaktu pihak polis tiba, hanya seekor lembu yang di bawa untuk disembelih semasa karnival tersebut yang berada ditempat kejadian. Yang lain telah bertempiaran lari meninggalkan lokasi kejadian. Memandangkan tiada siapa yang boleh ditangkap, pihak polis telah membuat keputusan untuk menangkap lembu tersebut dan mengheretnya ke balai polis untuk didakwa. Alahai..Sungguh malang nasib kau lembu...

16 comments:

  1. wah lembu punya kes kah heee..sabarlah hati... isi tabung Pro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much suri...Selamat berhujung minggu...

      Delete
  2. orang punya bunuh, lembu kena tangkap.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's why Pha is...kesian lembu tu...tak pasai-pasai gi balai...

      Delete
  3. mangsa keadaan namanya ni alahai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..budak nakal..mangsa keadaan tu...

      Delete
  4. hebat sekali lembu itu sampai-sampai membunuh manusia.

    ReplyDelete
  5. pelik juga la...entah apa2 dorg ni..

    ReplyDelete
  6. alahai kesian lembu yang tak bersalah tu...hehehe macam macam lah

    ReplyDelete
  7. Nampaknye polis tu pun bodoh macam lembu juge...hehe

    ReplyDelete
  8. lurus betul polis tu.. hehe.. tak pasal-pasal lembu pula jadi pembunuh..

    ReplyDelete

Designed By