Breaking News

Monday, November 11, 2013

Suspek Kes Bunuh Pegawai AmBank Akhirnya Ditangkap!!!!

Suspek bunuh pegawai bank sembunyi di rumah kosong 
 Suspek kes rompakan dan bunuh pegawai AmBank Subang Jaya ketika 
keluar dari Mahkamah Petaling Jaya

Suspek Kes Bunuh Pegawai AmBank Akhirnya Ditangkap!!!!


Alhamdulillah, suspek kes bunuh pegawai Ambank, Ardi Hamza akhirnya ditangkap disebuah rumah kosong di Kampung Belungkor, Kota Tinggi, Johor selepas 19 hari dalam buruan. Tahniah kepada pihak polis dan semua yang terlibat sehingga tertangkapnya suspek. Semoga beliau mendapat hukuman yang setimpal dengan kekejaman yang dilakukannya.

15 comments:

  1. taksangka boleh sampai ke kampung saya kota tingi..nasib baik dia tak buat apa2 kat sna..Tahniah kt pdrm berjaya menangkap beliau...

    ReplyDelete
  2. akhirnyer sepandai2 tupai melompat yer

    ReplyDelete
  3. Motif dia sanggup menembak pegawai bank tu memang mendatangkan banyak persoalan. Perompak bank kat Malaysia ni, jarang-jarang menyerang orang awam yang tidak berkenaan.

    ReplyDelete
  4. Terlepas di dunia.. Tk kn lepas di akhirat..

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah tertangkap juga.. jahat betul dia nie

    ReplyDelete
  6. tahniah PDRM..bersyukur sangat akhirnya tertangkap jugak si penjenayah ni..

    ReplyDelete
  7. pengajaran to all, xde jalan mudah utk jadi kaya.

    ReplyDelete
  8. salam
    memng saya puas hati magkuk ni kena tangkap..
    dtg negara org buat la perangai elok2..
    ni wat mcm negara ni bapak dia punya pulak...

    ReplyDelete
  9. Tertangkap jua...Semoga menerima hukuman setimpalnya nanti.
    Bunuh hukumnya mati ajer!

    ReplyDelete
  10. Ini lah dia.. geram.. mmg patut dihukum sewajarnya..

    ReplyDelete
  11. takda tempat lain,kota juga dia pilih,petut pun kebelakangan polis ramai sangat berkeliaran...

    ReplyDelete
  12. ada plak lagi sorang kawan mangkuk ni...semoga cepat ditangkap...

    ReplyDelete

Designed By