Breaking News

Sunday, December 8, 2013

Detik Cemas Seorang Bayi Nyaris Di Buang Dari Tingkat 12 (5 Gambar)

 
 Bersedia Untuk Terjun

Seorang bayi berumur 5 bulan nyaris menjadi mangsa seorang ibu yang mengalami tekanan jiwa. Kejadian cemas ini berlaku pada hari rabu yang lalu di tingkat 12 sebuah rumah pangsa di Shanghai, China.

 Menjerit Bagai Histeria

Wanita yang mengalami tekanan jiwa tersebut dilihat menjerit serta menangis di tingkap rumahnya sambil memegang bayi tersebut. Beliau mengancam untuk membuang bayi tersebut ke bawah.

 Mengancam Untuk Membuang Bayi

Menurut laporan media, wanita tersebut tertekan kerana tiada pekerjaan dan telah sekian menganggur. Beliau juga banyak menghabiskan masa didalam rumah dan tidak berminat untuk berjumpa rakan-rakan diluar.

Usaha Menyelamat Oleh Anggota Bomba  

Bayi tersebut bernasib baik kerana anggota bomba telah berjaya memasuki rumah tersebut melalui tingkap. Wanita itu akhirnya berjaya ditenangkan oleh seorang perunding.
 
Action: A firefighter is lowered into the window in a dramatic bid to prevent the woman from throwing the baby from the high-rise block
Berjaya Di Selamatkan Akhirnya

16 comments:

  1. Astaghfirullahallazim..nasib baik budak tu dapat diselamatkan.. ginilah jadinya kalau stress x dapat dikawal.. bagi kita yg Islam, ingat mati bukan penyelesai masalah dan bunuh diri tergolong dlm dosa besar..

    ReplyDelete
  2. syukur selamat.. simpati ngan wanita tersebut.. she really needs support..

    ReplyDelete
  3. ya Allah naseb baik.. kalau tidak kesian bayi yang tak bersalah

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, janganlah ada lagi perkara camni kan

    ReplyDelete
  5. Nasib baik baby sempat diselamatkan. Si ibu pun mesti di tolong kerana ada possibility dia akan tertekan lagi dan melakukan perkara yg sama...

    ReplyDelete
  6. kesiannya.. nasib baik selamat baby tu. maknya perlu kan pertolongan dr segi psikologi

    ReplyDelete
  7. Kesian juga wanita tu sbb jiwa kacau.. tp baby tu lagi kesian, x pasal2 teraniaya.. nasib baik lah...
    jentik2 tabung sini.. :)

    ReplyDelete
  8. syukurlah bayi itu selamat.. bahaya betul tekanan perasaan ni..

    ReplyDelete
  9. tak mungkin seorang ibu yang waras sanggup membunuh anak sendiri..

    ReplyDelete
  10. puteri pula yang seram tengok bayi tu kat tingkap macam tu

    ReplyDelete
  11. bila seseorang sedang mengalami tekanan perasaan, macam-macam tindakan di luar kewarasan fikiran yang diorang sanggup buat

    p/s puteri isi tabung ye :)

    ReplyDelete
  12. da giler agaknya pompuan jahanam tu...
    wjib campak dye dr tingkat 99 je..
    huh!

    ReplyDelete
  13. Syukur...panjang nyawa lagi bayi tu

    ReplyDelete

Designed By