Breaking News

Saturday, December 28, 2013

Inilah Piranha Makan Orang!!!


 http://darkroom.sundayworld.com/800/0/2c10fc2bec857e7b4f2cbe41905a38bc:d6838db6b99e10c2e4ed6a619f2741d1/
Inilah Piranha Makan Orang!!!

Serangan Piranha


Mesti ramai yang tau kan piranha sebenarnya boleh makan orang!!! kalau tak kena dengan mood dia memang boleh jadi mangsa punya. Kalau tak hilang seluruh badan, anggota lain pun boleh jadi hilang dalam sekelip mata.

Inilah kisah terbaru yang berlaku Di Argentina. Kisah serangan sekumpulan ikan piranha ke atas seramai 70 pengunjung yang sedang mandi-manda di Sungai Parana, Rosario. Kejadian menggemparkan itu benar-benar mengejutkan pengunjung-pengunjung yang sedang bersuka ria di sungai tersebut.

 argentina-fish-attack.jpg
Jari kaki Seorang Mangsa Yang Cedera

Hilang Jari Tangan Dan kaki


Akibat serangan piranha tersebut, tujuh kanak-kanak telah hilang beberapa batang jari tangan dan kaki mereka. Wah bahaya sungguh ya..Alhamdulillah piranha tak ada kat Malaysia.

14 comments:

  1. Bukan setakat tak ada. Membela Piranha juga merupakan satu kesalahan di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. ishh bahaya , ada baca kat berita yang dia serang orang tu kan ..

    ReplyDelete
  3. ironi.. selalu org yg makan ikan.. heheh

    ReplyDelete
  4. Ngerinya...tak pasal2 hilang jari...

    ReplyDelete
  5. tengok gambar piranha da seram...

    ReplyDelete
  6. mmg seram tgk gg piranha tu,tajam gilerrr!! syukurlah kat Malaysia blum ada lg berlaku mcm ni ..oh yaa, Raudzah ada nampak tak filem piranha dulu2 tu?? ada tuh :P

    ReplyDelete
  7. di brazil byk la.. takotnya tgk filem piranha

    ReplyDelete
  8. Ganas & sgt merbahaya ni.. mcm ada dlm movie yg sy tengok ttg piranha, rupanya mmg ada terjadi.. menakutkan..

    ReplyDelete
  9. ngerinya.. aiza tak pernah tengok depan mata secara realiti ikan itu..

    ReplyDelete

Designed By