Breaking News

Tuesday, December 24, 2013

Kejam: Bayi Di Bakar Hidup-Hidup

http://i.brta.in/images/2013-04/7e3ce805d7784fddffdcb57b1bf4bbca.jpg 
Bayi Dibakar Hidup-Hidup

Bayi Di Bakar Hidup-Hidup


You all boleh bayangkan tak, seorang bayi yang berusia 6 bulan dibakar hidup-hidup sehingga mati. Sebenarnya kita tak boleh dan tak sanggup bayangkan bagaimana seorang ibu sanggup melihat anaknya yang masih kecil dan bernyawa dihumban kedalam api dan rentung ditangannya sendiri. Kejamnya manusia ni....

Bayi yang Di Bakar Adalah Kembar


Kejadian ngeri ni berlaku di India. Wanita yang dimaksudkan berusia 26 tahun dan dikenali sebagai Ranju Dewi. Beliau yang mempunyai tiga orang anak, termasuk kembar dikatakan mengalami tekanan jiwa. Bayi yang dibakar hidup-hidup tersebut adalah salah seorang dari kembar tersebut.

p/s: Sekali lagi kes tekanan jiwa menyebabkan manusia bertindak diluar batas kemanusiaan. Kita pun tak tau nak kata apa. Yang penting dekatkan diri kita dengan Allah semoga tiada ruang-ruang kosong dalam jiwa kita yang boleh di masuki syaitan!!!! 

18 comments:

  1. MashaAllah..... mmg xboleh nak bayangkan. Itu lah pentingkan cara kita menguruskan tekanan. Baca quran dan berdoa pada Allah.

    ReplyDelete
  2. Bahaya masalah tekanan perasaan ni..

    ReplyDelete
  3. Astagfirullah... mmg kerja orang gila yg kemasukan syaitan...

    ReplyDelete
  4. Assalam
    Nauzzubillah... Harap kita di hindarkan dari penyakit - penyakit begitu. Ampun Yaa Allah :(

    ReplyDelete
  5. memang tak berperikemanusiaan sungguh

    ReplyDelete
  6. astagfirullah..mcm ni la bila xde pegangan agama..

    ReplyDelete
  7. ngerinya.. macam zaman jahiliyah menanam anak perempaun hidup-hidup..

    ReplyDelete
  8. ish3.. ni kes gila meroyan la nih..

    ReplyDelete
  9. masyaallah..kembali ke zaman jahiliyyah..

    ReplyDelete
  10. ya Allah, meremang bulu roma.. org sekarang mati2 nak ANAK ..ikhtiar sana-sini.. Inilah jdinya kalau kta takda Iman dgn Allah..btindak sesuka hati.

    ReplyDelete
  11. Ingatkan zaman Jahiliah saja tanam bayi hidup-hidup, zaman moden macam ni pun ada. Bakar bayi hidup-hidup.

    ReplyDelete

Designed By