Breaking News

Sunday, December 8, 2013

Koleksi Gambar Lucu

Koleksi Gambar Lucu

Penangan Kutu (Source)

Inilah aksi-aksi yang selalu kita jumpa dalam cerita-cerita melayu zaman dulu. Penangan Kutu yang mengganggu keselesaan kulit kepala. Kalau kat kampung rasanya aksi macam ni masih ada kot.  Biasanya wanita yang sinonim dengan aktiviti sebegini. Tapi lelaki pun ada tau. Macam gambar kat bawah ni. Dan monyet pun tak pasal-pasal terjebak sama k...

 
 Manyak Best Oooooo!!! (Source)
  
Monyet Pun Pandai Tau..Concentrate!!! (Source)

Confident aje mamat ni suruh monyet cari kutu. Silap-silap dia naik angin nanti..ha..ha..tak tau!!!

15 comments:

  1. Haha..dah lama x tgk gambar macam ni :)

    ReplyDelete
  2. Gmbr yg last tu mmg pro pencari kutu tu huhu.. :D :D

    ReplyDelete
  3. hihi.. gambar terakhir tu paling lucu.. serius betul muka monyet tu.. entah apa dia fikirkan.. mungkin katanya, "pemalas betul ini orang sampai banyak kutu di kepala,"..

    ReplyDelete
  4. monyet tu memang betul betul fokus...hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha siap la kutu-kutu di kepala... hahahah

    ReplyDelete
  6. hahaha.. gambar 1st tu dah macam kereta api dah..

    ReplyDelete
  7. Haha. Jumpa ke idok ler tu monyet tu cari..

    ReplyDelete
  8. Guna monyet...bagus gak idea tu

    ReplyDelete
  9. rawatan terapi yang terbaik..jimat wang

    ReplyDelete
  10. bgusnye tlg menolong manusia sesame manusia..binantang sesame manusia..eh boleh?hehe

    ReplyDelete
  11. terus tetiba rasa gatal pula kepala ni.. =___=

    ReplyDelete

Designed By